Світ очима дітей
Базовий компонент дошкільної освіти спрямовує зусилля педагогів на розвиток творчого потенціалу кожної дитини, на своєчасне підтримання індивідуальних досягнень, забезпечення психолого-педагогічного супроводу розвитку дошкільників. Тож перед педагогами нашого ДНЗ постала низка запитань. Як найдоцільніше спланувати освітню роботу з дітьми? Які методи і прийоми застосувати? Як створити умови для стимулювання такої важливої базової якості, як креативність? Саме так виникла ідея створити тіньовий 3-D театр. Діти дошкільного закладу із задоволенням відвідують гурткові заняття даного спрямування.
Образотворче мистецтво - живопис, графіка,скульптура, декоративно-ужиткові жанри - завдяки своїй наочності та конкретності має значний вплив на дітей. Але вміння в образотворчій діяльності формується у різних дітей по-різному.
Хтось із дітей яскраво проявляє себе у декоративному малюванні, хтось - у ліпленні, ще хтось- у аплікації тощо.
Головне, щоб дорослі уважно ставилися до кожного прояву творчої ініціативи малюків, прагнули сповна представити іншим свої дитячі шедеври.
Саме такою роботою в нашому днз займається керівник гуртка "Чарівні пальчики" Мухаровська А.М.
16.12 2015 року вона організувала виставку дитячих робіт з використанням нетрадиційних технік "Кришталева казка"( згідно річного та місячного планів роботи днз на 2015-2016 н.р.)
Зразки для наслідування дошкільник отримує завдяки взаємодії з близькими дорослими, однолітками та з навколишнім світом. Однак він повторює лише те, що відповідає його бажанням та інтересам, суб"єктивним уподобанням. Тому самодіяльний вибір дошкільником об"єкта для наслідування є першим свідченням того, що це наслідування відбувається як авторський, творчий процес.
Участь батьків в підготовці робіт для конкурсів сприяє згуртованості сім"ї, сприяє розвитку моральних цінностей.
Педагогічний колектив нашого днз вдячний батькам, які відгукнулися і прийняли участь в районному конкурсі "Україна веселкова".
Їжачок - їжачок
Загубив сім голочок.
Їх сорока підібрала,
Зшити шубу обіцяла.
Не мені та не тобі,
А старесенькій вербі !
Встала весна, чорну землю сонну розбудила.
Уквітчала її рястом, барвінком укрила;
і на полі жайворонок, соловейко в гаї
землю убрану весною, вранці зустрічають.
Проблема розвитку художньої творчості дитини набуває в наш час особливого значення. Як сформувати творчу, інтелектуально розвинену особистість? Для успішного вирішення цієї проблеми велике значення має розвиток творчих здібностей, дитячої активності та самостійності.
Чітко усвідомлюючи, що розвивати творчу активність необхідно з дошкільного віку, педагоги дошкільного навчального закладу №1 "Ромашка"залучають до співпраці батьків, організовуючи спільні виставки робіт-саморобок. Одна з таких виставок відбулася нещодавно в дошкільному закладі.