Діти - допитливі та безстрашні, вони ще не здобули негативного життєвого досвіду. Саме тому ризик, що вони потраплять у небезпечну ситуацію, дуже великий. Крім того, усім відомо : часто повторювані заборони на дітей не діють. адже зазвичай малята не звертають уваги на частку "не", сприймаючи заборону як керівництво до дій. Тому дорослі мають шукати інші шляхи до дитячої свідомості, щоб спонукати їх замислюватися над власними вчинками, формувати у малечі свідоме розуміння наслідків необачної поведінки, як особистої, так і оточуючих. Потрібно також мати на увазі, що кожна проблема має дві сторони. Навчаючи дітей безпечної поведінки, важливо не залякати їх, не зламати їхньої природної допитливості та зацікавленості оточуючим світом.
З метою належного виконання вимог Базового компоненту дошкільної освіти щодо питань безпеки життєдіяльності дошкільнят та для вироблення у них стереотипу безпечної поведінки в дошкільному закладі з 3.02.2014 - до 7.02.2014 року проходив зимовий Тиждень знань з безпеки життєдіяльності.