Рішення в стилі ЕКО. Екологічна стежина
Завдання екологічного виховання на екологічній стежині:
• створювати умови для прямих контактів дітей з природою;
• формувати систему наукових знань про основні чинники розвитку живої природи (світло, температура, волога тощо);
• збагачувати знання дітей про об'єкти живої природи та їх види (рослини, тварини, птахи, комахи, риби тощо); • формувати уявлення про причинно-наслідкові зв'язки у природі;
• розширювати уявлення дітей про природоохоронну роботу;
• розвивати пізнавальні інтереси та емоційну сферу дітей;
• збагачувати чуттєвий досвід дітей;
• організовувати трудову діяльність у природі;
• активізувати знання дітей у різних видах діяльності;
• ознайомлювати з квітами — живими «барометрами» природи, викликати інтерес до них.
Саме на екологічній стежині у дошкільників формується здатність споглядати і бачити природу, слухати і чути її голос; розуміння самоцінності природи та її компонентів. У процесі взаємодії з об'єктами природного та соціального середовища розвивається емоційно-чуттєва сфера особистості, діти збагачують свій життєвий досвід прикладами позитивної взаємодії з навколишнім світом, а найголовніше — вони починають відчувати красу в усьому, що їх оточує.