Що менша дитина, то більше значення в її житті має чуттєвий досвід. На другому-третьому році життя, дитина вже готова засвоювати сенсорні еталони, тобто вчитися правильно розрізняти й називати властивості предметів. Вона починає накопичувати уявлення про величину, форму, колір та інші властивості предметів.
Саме це відбувалося під час колективного перегляду корекційно-розвиткового заняття вчителя-дефектолога Кошкіної О.Є. в першій молодшій групі "Полісянка". Педагог створила ігрові ситуації та вправи зі спеціальною метою. Таким чином, діти мимовільно освоюють прийоми групування і класифікації. поняття відношення і залежностей між предметами за величиною, формою, кольором, розташуванням у просторі.
Отже, сенсорний розвиток нерозривно пов"язаний з різними видами діяльності.