Пригоди на сніжній доріжці.
Вихователь середньої інклюзивної групи "Барвінок" Трохлюк Людмила Андріївна під час колективного перегляду заняття "Пригоди на сніжній доріжці" вчила дітей формувати прості та складні речення, використовуючи опорні схеми до зображень, спонукала підходити до складання речень за встановленою послідовністю практичних дій; продовжила розвивати мовне дихання, використовуючи елементи дослідницької діяльності із значенням сили повітря та звуковимову звуку "с" на початку слів, вживати в мові іменники, прикметники, узгоджуючи їх в роді, числі, віфдмінку, складати різні типи речень, прості та складні, дотримуючись привильного порядку слів; активізувала мовлення, використовуючи методи ТРВЗ - "мозковий штурм", опорні зображення, схеми-моделі речень, карту-схему. Поглибила поняття про життя мешканців лісу взимку та вміння розрізняти їх сліди; розвивала логічне мислення, зв′язне мовлення, зорову, слухову та довільну пам′ять, дрібну моторику рук; виховувала турботливе ставлення до всіх, хто того потребує.