Новини та оголошення
Погляньте, малята, на цей сірничок :
Червона голівка, жовтенький бочок
На вигляд - звичайний, тонкий і малий.
Буває він добрий, буває і злий.
Він може зігріти, зварити обід,
Він плавить метал і розтоплює лід.
А може і ліс велетенський спалити,
Майно і будинок, і все спопелити.
Малята, ви будьте з вогнем обережні
І вивчіть всі правила притипожежні.
Вишиванку вишиваю
Та долі промовляю :
Бережи мою донечку,
Щоб щаслива була долечка.
Щоб здоровою була,
Щоб краса її цвіла.
Як сорочку одягала,
Свою неньку щоб згадала.
До нас приїхав цирк
Аби зацікавити дошкільників грою, достатньо залучити до неї цікавих персонажів. А щоб вони й справді були оригінальними, слід вигадати їх та створити власноруч. Ось і вихователь Сенюк К.О. на занятті "Врятуємо пташечку" познайомила дошкільнят із сімейством птахів. Діти мали можливість подорожувати з ними та врятувати птаха.
Загальновідомо, що дитина від народження має природну потребу в пізнанні навколишнього світу. Проте часто дорослі не знають, як задовольнити цю потребу, аби забезпечити всебічний гармонійний розвиток малюків і уникнути формування поверхневих, фрагментарних знань.
Педагог старшої групи "Теремок" Мешко Г.Ф. пропонує формувати у дітей цілісні уявлення про світ, "занурюючи" їх у проживання певної теми на засадах інтеграції.
Нещодавно Мешко Галина Федорівна провела "Майстер клас" по ознайомленню з професіями дорослих.
Діти старшої групи з великим задоволенням спробували себе в ролі перукаря, швеї, кухаря тощо.
Обов"язковою умовою забезпечення ефективного розвитку дитини є створення розвивального середовища в єдності всіх складників. Але саме мова і мовлення забезпечують його розвивальну дію.
Так, в українській системі виховання споконвіку використовували фольклорні тексти, зокрема казки. які є справжнім джерелом людської мудрості, виразником народного світогляду, скарбницею національної духовності.
Вихователь молодшої групи "Писанка" Гаврилюк Н.Г. на занятті "Гортаємо сторінки цікавої книги" в ігровій формі знайомила з українськими народними казками. Фольклорні твори відображають мудрість народної педагогіки та передають її з покоління в покоління.
Отже, український фольклор потужний чинник емоційно-чуттєвого і розумового розвитку дітей, необхідний елемент збагачення життєвого простору дошкільника.