Новини та оголошення
Логіко-математичний розвиток. "Подорож в країну "Дитинства".
Вихователь середньої спецгрупи "Полісянка" Гарбар Тетяна Андріївна під час колективного перегляду заняття з логіко-математичного розвитку "Подорож в країну "Дитинства" розвивала пізнавальну сферу дітей (логічне мислення, пам′ять, увагу, уяву), спостережливість, допитливість, зв′язне мовлення, дрібну моторику рук; виховувала бажання прийти на допомогу, доброзичливість, повагу, прагнення робити гарні вчинки; закріпила знання дітей про цифри від 1 до 5; співвідносити цифри від 1 до 5 з кількістю предметів, виконувати дії з предметами за вказівкою вихователя; вміти орієнтуватися в просторі, поняття "вправо", "вліво", "зверху", "знизу", "по середині"; закріпила назви геометричних фігур.
Козацькі забави
Без любові до Батьківщини, готовності примножувати її багатства, оберігати честь і славу, захищати її свободу і незалежність людина не може бути свідомим громадянином і моральною особистістю.
Тож в нашому закладі дошкільної освіти виховуємо основи патріотизму з дитинства, створюємо фундамент, на основі якого формуватиметься життєва позиція майбутнього громадянина-патріота.
На пошуки весни
Вихователь першої молодшої інклюзивної групи "Казка" Васюк Марина Миколаївна під час колективного перегляду розширювала знання дітей про зміни в природі з приходом весни, про життя тварин, птахів, умінні їх класифікувати за способом пересування, формувала позитивно-емоційне ставлення до краси весняної природи; розвивала математичні здібності дітей, вправляла в кількісній лічбі в межах 3; формувала вміння дітей співвідносити кількість предметів з відповідною цифрою, продовжувла вчити орієнтуватись в просторі та площині, називати і розрізняти основні кольори, вправляла в обстеженні знайомих геометричних фігур; порівнювати предмети за довжиною методом накладання.
Заняття з логіко-математичного розвитку з елементами нейрокорекції
Вихователь середньої інклюзивної групи "Родзинка" Яков′юк Людмила Валеріївна під час колективного перегляду заняття з логіко-математичного розвитку з елементами нейрокорекції закріпила з дошкільнятами назви геометричних фігур, знаходячи їх у предметах навколишнього середовища та кольори; удосконалювала вміння рахувати в межах 5; продовжила формувати у дітей вміння обмірковувати виконання завдань.
Педагог вчила малят працювати з роздатковим матеріалом; розвивала дрібну і загальну моторику, зорове сприйняття, а також розвивала міжкульну взаємодію частин головного мозку, виконуючи кінезіологічні нейровправи.
Детальніше: Заняття з логіко-математичного розвитку з елементами нейрокорекції
Небезпечні пригоди
Вихователь середньої інклюзивної групи "Родзинка" Одарчук Олена Євгеніївна під час колективного пергляду заняття з ознайомлення з соціумом (безпека життєдіяльності) знайомила дітей з небезпечними ситуаціями, що виникають у житті; учила дотримуватись правил безпечного користування предметами, надавати перевагу безпечним видам діяльності; закріпила уявлення дітей про предмети, які несуть небезпеку для життя та здоров′я дітей (колючі, ріжучі, отруйні, вогненебезпечні, вибухонебезпечні).
Продовжила вчити правилам безпеки в ситуаціях коли загубився в незнайомих місцях; розширила уявлення дітей про незнайомців та небезпечні ситуації пов′язані з ними; закріпила поняття "Свої та чужі люди" тощо.
У бабусі на подвір"ї
Під час колективного перегляду заняття "У бабусі на подвір"ї" в першій молодшій групі "Майстриня" вихователь Василюк Тетяна Василівна вчила дітей розпізнавати тварин за голосом, наслідувати їх, правильно називати тварин та їх дитинчат; закріплювала знання дітей про те, чим харчуються домашні тварини; розвивала зв"язне мовлення, спостережливість, уміння слухати, логічне мислення; виховувала любов до тварин, бажання за ними доглядати; закріплювала знання про основні кольори (червоний, синій, жовтий, зелений) та геометричні фігури (трикутник, квадрат, круг); вчила дітей називати та розрізняти поняття "один", "багато"; формувала комунікативні навички шляхом використання різних завдань: пізнавальних, дослідницьких, художньо-естетичних; виховувала чуйність, бажання допомагати тощо.