Конструктори ЛЕГО - це цікавий матеріал, що стимулює дитячу фантазію, уяву. Важливим є позитивний вплив конструювання на оволодіння загальними способами дій у різних видах діяльності, зокрема на розвиток і вдосконалення зорово-моторної координації. Завдяки проведенню занять з ЛЕГО-конструктором у дітей формуються уявлення про сенсорні еталони, технічні навички конструктивної діяльності, навички орієнтації у просторі та на площині.
Такі вміння і навички формує у своїх малят вихователь молодшої грури "Полісянка" Гарбар Т.А. Педагог під час колективного перегляду заняття "В гості до Мишеняти" завдяки роботі з конструктором ЛЕГО та пізнавальної гри навчила дітей дізнаватися багато всього важливого і в подальшому розвивати набуті навички.
Весна - найказковіший період року, казка пробудження й краси.
Як допомогти Весні згадати про своє призначення - пробудити все до нового життя, заквітчати землю, принести в серця і домівки світлу радість? Наші предки щороку проводили спеціальні ритуали звернення до природи - запрошення, зазивання, адже вірили, що думки матеріальні.
От і дошкільнята старшої інклюзивної групи "Вишиванка" разом з педагогом Сенюк К.О. спробували закликати весну за допомогою казки.
Переконані, весна неодмінно почула нас!
Виховання любові до Батьківщини важливий складник формування соціально-громадянської компетентності як результату освітньої діяльності за освітнім напрямом Державного стандарту дошкільної освіти "Дитина в соціумі".
Любов до Батьківщини природно формується на основі таких важливих особистісних якостей як відповідальність, справедливість, людяність, активність, ініціативність, оптимістичне світосприйняття та їх проявів на рівні почуттів, практичних дій, поведінки.
Мешко Г.Ф., вихователь молодшої групи "Теремок", запросивши дітей "До бабусі на гостини", посіяла зерна любові до українських традицій та звичаїв, культури, мови, природи своєї країни. і ці зерна проростуть ніжними паростками дитячих патріотичних переживань і дій патріотичного змісту.
Вихователь молодшої групи компенсуючого типу "Полісянка" Мухаровська А.М. залучила малят до ігрового заняття "В гості до бабусі" (колективний перегляд). Педагог закріпила знання дітей про свійські тварини і птахи, їх характерні ознаки; вправляла у звуконаслідуванні голосів свійських тварин і птахів; закріпила кольори, поняття "великий", "маленький" тощо.
Алла Миколаївна використала цікаві дидактичні ігри: "Назви свійську тварину", "Хто в хатинці живе", "Оживи картинку", гімнастику для очей, руханку "Вгору, вниз" тощо.
Сенсорне виховання - це основа пізнання світу, першою сходинкою якого є чуттєвість. Успішність розумового, фізичного, естетичного виховання значною мірою залежить від того, наскільки досконало дитина чує, бачить, відчуває оточуюче.
Вихователь першої молодшої групи "Калинка" Гаврушенко Н.І. націлює свою роботу з сенсорного розвитку саме на розвиток чуттєвості і заняття "Лисиччині пригоди" (колективний перегляд) побудувала теж по такому принципу: чує, бачить, відчуває.
Щоб сенсорний розвиток відбувався повноцінно, необхідне цілеспрямоване сенсорне виховання. Дитину треба навчити розглядати, слухати, обстежувати на дотик, тобто сформувати в неї практичні дії.
Проте побачити предмет, обстежити його дотиком недостатньо - необхідно визначити співвідношення виявлених властивостей і якостей даного предмета із властивостями інших предметів.
Саме ці якості розвивала у своїх малят вихователь першої молодшої групи "Родзинка" Одарчук О.Є. під час колективного перегляду заняття "Весела подорож".