Новини та оголошення
26 квітня 2024 року відбувся колективний перегляд індивідуального заняття "Прогулянка парком" в першій молодшій інклюзивній групі "Казка". Асистент вихователя Лемех Ю.О. під час заняття вправляла дитину в умінні складати з частин ціле; закріплювала знання про основні кольори (червоний, синій, зелений, жовтий), форму та величину об"єктів; вчила розрізняти та називати геометричні фігури: квадрат, круг, трикутник; виховувала спостережливість,бажання виконувати завдання.
На іграшковій фабриці.
17 квітня 2024 року відбувся колективний перегляд заняття з логіко-математичного розвитку та ознайомлення з соціумом (з використанням Паличок Кюїзенера) "На іграшковій фабриці" в середній спецгрупі "Лісовичок".
Вихователь Погорілець І.С. продовжила знайомити дітей з паличками Кюїзенера; вчила визначати колір, порівнювати їх за довжиною, висотою та узгоджувати палички з відповідними цифрами від 1 до 5; уточнила знання про геометричні фігури; розширила знання про іграшки, їх спосіб виготовлення; виховувала дружні стосунки між дітьми, прагнення радіти своім досягненням тощо.
Подорож до весняного лісу.
12 квітня 2024 року вихователь другої молодшої інклюзивної групи "Родзинка" Одарчук О.Є. прповела колективний перегляд інтегрованого заняття ( ознайомлення з природою+логіко-математичний розвиток) на тему "Подорож до весняного лісу".
Вихователь розширила знання дітей про рослинний світ лісу; про особливості життя диких тварин. Вчила розрізняти дорослих тварин і їх дитинчат. Продовжила вчити дітей визначати місце розташування предметів у просторі, користуючись поняттями "біля", "перед", "на", "за", "вгорі", "внизу"; розуміти слова та вирази "більше на один", "менше на один", "порівну", "скільки", "стільки ж"; вправляла в кількісній лічбі в межах 3; закріплювали основні кольори; розвивала увагу, пам"ять, мовлення,дрібну моторику рук.
BRAMA. Онлайн варта України.
Подорож з повітряними кульками
4 квітня 2024 року відбувся колективний перегляд заняття в другій молодшій групі "Барвінок" "Подорож з повітряними кульками".
Вихователь Трохлюк Л.А. протягом заняття активізувала мовлення дітей, використовуючи коректурну таблицю, спонукаючи "зчитувати" зоровий образ зображення; реалізувала пізнавальні, інтелектуальні, мовленнєві завдання, що включають: фонематичні, лексичні, граматичні, мовленнєво творчі завдання. Людмила Андріївна вчила дошкільнят складати речення за допомогою умовних позначень, підбирати дієслова та вживати прийменники з використанням опорних зображень - піктограм; формувала вміння концентрувати увагу, здатність зосереджуватися на слуховому та зоровому сприйнятті. Виховувала самостійність, відчуття відповідальності, бажання досягати поставленої мети та допомагати одноліткам в разі потреби.
28 березня 2024 року відбувся колективний перегляд інтегрованого заняття "Символи України".
Вихователь розширювала уявлення дітей про національні та державні символи України. Розвивала вміння виразно декламувати вірші, пам"ять, увагу. Формувала стійкий інтерес до історичного минулого своєї Батьківщини. Виховувала патріотизм, бажання вивчати народні звичаї, берегти традиції.