Новини та оголошення
Казка в музиці
16 лютого 2024 року музичний керівник Шнайдер Т.О. під час колективного перегляду тематичного музичного заняття "Казка в музиці" залучила дошкільнят старшої групи "Майстриня"до розігрування музичної вистави-опери "Коза дереза". Педагог доречно застосувала такі ігрові методи і прийоми, як: спів звукоряду за ручними знаками (релятивна система), спів поспівок, музично-ритмічна вправа-руханка "Вправо-вліво повернись", перегляд слайд-презентації "Театр"тощо.
Математику ми знаєм, звірят навчаєм
12 лютого 2024 року в середній спецгрупі "Лісовичок" відбувся колективний перегляд корекційно-розвиткового заняття "Математику ми знаєм, звірят навчаєм".
Вчитель-дефектолог Заліська Т.А. протягом заняття вчила дошкільнят виконувати завдання за словесною інструкцією педагога; закріплювала та систематизувала знання про геометричні фігури, кольори, цифри; формувала зорове сприйняття, вміння аналізувати форми предметів та їх зображення; розвивала дрібну моторику кистей рук, перцептивні дії, формо- та кольоророзрізнення, дотикові сприйняття; покращувала зорову та слухову увагу, спостережливість, логічне мислення; виховувала працьовитість, самостійність, вміння працювати в колективі та самостійно.
Математику ми знаєм, звірят навчаєм
12 лютого 2024 року в середній спецгрупі "Лісовичок" відбувся колективний перегляд корекційно-розвиткового заняття "Математику ми знаєм, звірят навчаєм".
Вчитель-дефектолог Заліська Т.А. протягом заняття вчила дошкільнят виконувати завдання за словесною інструкцією педагога; закріплювала та систематизувала знання про геометричні фігури, кольори, цифри; формувала зорове сприйняття, вміння аналізувати форми предметів та їх зображення; розвивала дрібну моторику кистей рук, перцептивні дії, формо- та кольоророзрізнення, дотикові сприйняття; покращувала зорову та слухову увагу, спостережливість, логічне мислення; виховувала працьовитість, самостійність, вміння працювати в колективі та самостійно.
Граючись навчаємось
15 лютого 2024 року вихователь старшої групи "Майстриня" Ярмолаєва Н.Л. провела колективний перегляд заняття з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування + грамота "Граючись навчаємось".
Наталія Леонідівна використала інтерактивні методи і прийоми: асоціативна квітка, мікрофон, ланцюжок, пантоміма тощо.
Допоможемо птахам взимку
06 лютого 2024 року відбувся колективний перегляд заняття з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування та художньої літератури з елементами некйрокорекції в другій молодшій інклюзивній групі "Родзинка" "Допоможемо птахам взимку".
Вихователь Яков"юк Л.В. продовжувала знайомити дітей з птахами: горобець, синиця, ворона, сорока, снігур; формувала уявлення про зимуючих птахів, їхні назви, спосіб життя та живлення, будовою тіла і характерними особливостями; збагачувала словниковий запас прикметниками згідно теми; вправляла вихованців у звуконаслідуванні голосів птахів; закріплювала розучені раніше вірші; стимулювала формування емпатії на основі емоційного співпереживання; виховувала дбайливе ставлення до об"єктів живої природи.
Корекційні завдання:
- удосконалювала слухову пам"ять та увагу, уяву;
- розвивала дрібну моторику, силу голосу;
- продовжувала вчити дітей комунікувати в команді.
Допоможемо Собачці знайти Рукавичку
Вихователь молодшої спецгрупи "Калинка" Гаврушенко Н.І. 08 лютого 2024 року провела колективний перегляд "Допоможемо Собачці знайти Рукавичку".
Наталія Іванівна підібрала цікаві ігрові форми роботи, протягом заняття діти подорожували до лісу, зустрічалися з казковими персонажами казки "Рукавичка", виконували захопливі завдання.
Педагог вдало застосувала інформаційні технології, дидактичні посібники тощо. Програмові завдання відповідають вимогам програми та віковим особливостям дітей молодшого дошкільного віку.