Новини та оголошення
Геометрична країна
27 лютого 2024 року відбувся колективний перегляд заняття логіко-математичного спрямування з використанням елементів методики Блоків Дьєнеша "Геометрична країна" в середній інклюзивній групі "Веселка".
Вихователь Соловей Л.В. закріпила знання дітей про геометричні фігури, їх назви; розвивала вміння порівнювати геометричні фігури за кольором, розміром,формою; закріпила навички просторової орієнтації; продовжувала навчати дітей працювати з таблицею квадратної форми: визначати розміщення предметів за 2-ма координатами (назвою рядка та стовпця) та розповідати про місце розташування предмета відносно іншого.
Виховувала у дітей поважне ставлення одне до одного, посидючість,акуратність у користуванні з роздавальним матеріалом, вміння діяти за інструкцією вихователя.
16 лютого 2024 року вихователь першої молодшої інклюзивної групи "Казка" Васюк М.М. під час колективного перегляду заняття "Зайчикові іменини" продовжувала вчити дітей розрізняти та називати геометричні фігури, збагачувала сенсорний досвід: спонукала дітей до викладання з геометричних форм (круг, трикутник, квадрат), вправляла в умінні використовуватим в діях площинні форми, групувати предмети за величиною (великий-маленький), називати основні кольори (жовтий, синій, зелений, червоний); розвивала зорове сприйняття, логічне мислення, пам"ять, мовлення, дрібну моторику рук; виховувала у дітей турботливе ставлення до тварин, бажання піклуватися про них.
Педагог використала цікавий та повчальний матеріал: декорація лісової галявини, коробка - "сюрприз" із запрошенням від Зайчика,хатинка, іграшковий Зайчик, дидактичні ігри: "Віночок для Зайчика", "Виклади доріжку", "Закрий віконце", фізкультхвилинка "Потяг".
Казка в музиці
16 лютого 2024 року музичний керівник Шнайдер Т.О. під час колективного перегляду тематичного музичного заняття "Казка в музиці" залучила дошкільнят старшої групи "Майстриня"до розігрування музичної вистави-опери "Коза дереза". Педагог доречно застосувала такі ігрові методи і прийоми, як: спів звукоряду за ручними знаками (релятивна система), спів поспівок, музично-ритмічна вправа-руханка "Вправо-вліво повернись", перегляд слайд-презентації "Театр"тощо.
Математику ми знаєм, звірят навчаєм
12 лютого 2024 року в середній спецгрупі "Лісовичок" відбувся колективний перегляд корекційно-розвиткового заняття "Математику ми знаєм, звірят навчаєм".
Вчитель-дефектолог Заліська Т.А. протягом заняття вчила дошкільнят виконувати завдання за словесною інструкцією педагога; закріплювала та систематизувала знання про геометричні фігури, кольори, цифри; формувала зорове сприйняття, вміння аналізувати форми предметів та їх зображення; розвивала дрібну моторику кистей рук, перцептивні дії, формо- та кольоророзрізнення, дотикові сприйняття; покращувала зорову та слухову увагу, спостережливість, логічне мислення; виховувала працьовитість, самостійність, вміння працювати в колективі та самостійно.
Математику ми знаєм, звірят навчаєм
12 лютого 2024 року в середній спецгрупі "Лісовичок" відбувся колективний перегляд корекційно-розвиткового заняття "Математику ми знаєм, звірят навчаєм".
Вчитель-дефектолог Заліська Т.А. протягом заняття вчила дошкільнят виконувати завдання за словесною інструкцією педагога; закріплювала та систематизувала знання про геометричні фігури, кольори, цифри; формувала зорове сприйняття, вміння аналізувати форми предметів та їх зображення; розвивала дрібну моторику кистей рук, перцептивні дії, формо- та кольоророзрізнення, дотикові сприйняття; покращувала зорову та слухову увагу, спостережливість, логічне мислення; виховувала працьовитість, самостійність, вміння працювати в колективі та самостійно.
Граючись навчаємось
15 лютого 2024 року вихователь старшої групи "Майстриня" Ярмолаєва Н.Л. провела колективний перегляд заняття з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування + грамота "Граючись навчаємось".
Наталія Леонідівна використала інтерактивні методи і прийоми: асоціативна квітка, мікрофон, ланцюжок, пантоміма тощо.