Новини та оголошення
З 17 квітня 2023 року наш заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №1 "Ромашка" комбінованого типу м.Березне розпочав участь в проекті "Забезпечення безперервності навчання та розвитку дітей дошкільного віку в умовах кризи в Україні".
Даний проект реалізує Всеукраїнська громадська організація "Асоціація працівників дошкільної освіти" в рамках СПІЛЬНО - програми Дитячого фонду ООН ЮНІСЕФ для підтримки сімей з дітьми, які постраждали від війни. Програма СПІЛЬНО об"єднує зусилля ЮНІСЕФ з урядом, місцевими органами влади, громадським сектором, бізнес-партнерами заради кожної дитини в Україні.
Мета проекту - сприяти набуттю компетентностей дітьми старшого дошкільного віку відповідно до вимог державного стандарту дошкільної освіти (Базового компонента дошкільної освіти) перед вступом до школи, педагогічна підтримка батьків.
Очні зустрічі проводять вихователі Васюк М.М., Кравчук М.В. з дітьми, які не охоплені дошкільною освітою; які є в списковому складі вихованців, але з різних причин не відвідували заклад дошкільної освіти; які отримували дошкільну освіту лише дистанційно.
Під час зустрічей педагогами організовуються різні види діяльності за освітніми напрямами, визначеними у державному стандарті дошкільної освіти, які сприяють розвитку компотентностей, базових якостей особистості та збагачують досвід дитини. Усі зустрічі спрямовані на розвиток кожної дитини з урахуванням їх індивідуальних особливостей.
Конструктори ЛЕГО - це цікавий матеріал, що стимулює дитячу фантазію, уяву. Важливим є позитивний вплив конструювання на оволодіння загальними способами дій у різних видах діяльності, зокрема на розвиток і вдосконалення зорово-моторної координації. Завдяки проведенню занять з ЛЕГО-конструктором у дітей формуються уявлення про сенсорні еталони, технічні навички конструктивної діяльності, навички орієнтації у просторі та на площині.
Такі вміння і навички формує у своїх малят вихователь молодшої грури "Полісянка" Гарбар Т.А. Педагог під час колективного перегляду заняття "В гості до Мишеняти" завдяки роботі з конструктором ЛЕГО та пізнавальної гри навчила дітей дізнаватися багато всього важливого і в подальшому розвивати набуті навички.
Весна - найказковіший період року, казка пробудження й краси.
Як допомогти Весні згадати про своє призначення - пробудити все до нового життя, заквітчати землю, принести в серця і домівки світлу радість? Наші предки щороку проводили спеціальні ритуали звернення до природи - запрошення, зазивання, адже вірили, що думки матеріальні.
От і дошкільнята старшої інклюзивної групи "Вишиванка" разом з педагогом Сенюк К.О. спробували закликати весну за допомогою казки.
Переконані, весна неодмінно почула нас!
Виховання любові до Батьківщини важливий складник формування соціально-громадянської компетентності як результату освітньої діяльності за освітнім напрямом Державного стандарту дошкільної освіти "Дитина в соціумі".
Любов до Батьківщини природно формується на основі таких важливих особистісних якостей як відповідальність, справедливість, людяність, активність, ініціативність, оптимістичне світосприйняття та їх проявів на рівні почуттів, практичних дій, поведінки.
Мешко Г.Ф., вихователь молодшої групи "Теремок", запросивши дітей "До бабусі на гостини", посіяла зерна любові до українських традицій та звичаїв, культури, мови, природи своєї країни. і ці зерна проростуть ніжними паростками дитячих патріотичних переживань і дій патріотичного змісту.
Вихователь молодшої групи компенсуючого типу "Полісянка" Мухаровська А.М. залучила малят до ігрового заняття "В гості до бабусі" (колективний перегляд). Педагог закріпила знання дітей про свійські тварини і птахи, їх характерні ознаки; вправляла у звуконаслідуванні голосів свійських тварин і птахів; закріпила кольори, поняття "великий", "маленький" тощо.
Алла Миколаївна використала цікаві дидактичні ігри: "Назви свійську тварину", "Хто в хатинці живе", "Оживи картинку", гімнастику для очей, руханку "Вгору, вниз" тощо.
Сенсорне виховання - це основа пізнання світу, першою сходинкою якого є чуттєвість. Успішність розумового, фізичного, естетичного виховання значною мірою залежить від того, наскільки досконало дитина чує, бачить, відчуває оточуюче.
Вихователь першої молодшої групи "Калинка" Гаврушенко Н.І. націлює свою роботу з сенсорного розвитку саме на розвиток чуттєвості і заняття "Лисиччині пригоди" (колективний перегляд) побудувала теж по такому принципу: чує, бачить, відчуває.