Новини та оголошення
Хто найкраще покаже малятам усі принади снігу? Авжеж, чарівна Зимонька-зима! Варто лише промовити "чарівні слова" - і от вона вже завітала в гості. Під час колективного перегляду заняття в молодшій групі "Лісовичок" "Пригоди чарівної Зими" вихователь Жабчик О.І. запросила своїх вихованців прогулятися до чарівного зимового лісу. Діти поринули у пригоди, виконали завдання ще й отримали подарунки з рук самої Зими.
Педагог застосувала ігровий сюжет, адже це найкращий спосіб спонукати малят до пізнання, дослідження та застосування набутих знань. Дошкільнята вирушили разом на пошуки сюрпризів Зими і водночас закріпили уявлення дітей про властивості снігу, вміння орієнтуватися в просторі, порівнювати предмети за кольором та кількістю, дотримуватися інструкцій та діяти спільно з однолітками.
15 лютого відзначають свято Стрітення в Україні. У народному українському побуті це свято здавна символізує зустріч зими з весною, а раніше, коли такої пори року ще не було, то з літом. Кажуть, що "у цей день зима весну зустрічає, заморозити її хоче та лише сама від цього хотіння страждає".
Разом із пробудженням природи від зимового сну починається цикл весняних свят, що супроводжується піснями, іграми, хороводами.
Ось і внашому ЗДО вихователь Мамчур О.П. організувала загальносадкове свято "Як кольорові олівці Весну малювали", в ході якого діти співали веснянки, водили хороводи, танцювали народні та сучасні танці, змагалися з Зимою ( роль виконувала вихователь Кравчук М.В.) та Весною (роль виконувала вихователь Миронець І.В.).
Емоційне напруження в суспільстві, викликане страшними подіями в країні, безперечно, позначається як на дорослих, так і на дітях. Повністю ізолювати малят від шквалу зусібічного негативу неможливо, тому маємо їх відволікати цікавими заняттями, розвагами, театралізаціями тощо.
Ось і нещодавно наші малюки мали можливість побачити ляльковий театр "Казка на новий лад".
30 листопада 2022 року відбувся колективний перегляд заняття з пошуково-дослідницької діяльності "Таємниці води" в старшій інклюзивній групі "Казка". Вихователь Ярмолаєва Наталія Леонідівна за допомогою дослідів ознайомила дошкільнят з властивостями води : відсутність власної форми, тече, рідина, вода може розчиняти речовини, смак води залежить від розчинених у ній речовин.
Діти із захопленням приймали активну участь у проведенні дослідів та робили власні умовисновки.
Рішення в стилі ЕКО. Екологічна стежина
Завдання екологічного виховання на екологічній стежині:
• створювати умови для прямих контактів дітей з природою;
• формувати систему наукових знань про основні чинники розвитку живої природи (світло, температура, волога тощо);
• збагачувати знання дітей про об'єкти живої природи та їх види (рослини, тварини, птахи, комахи, риби тощо); • формувати уявлення про причинно-наслідкові зв'язки у природі;
• розширювати уявлення дітей про природоохоронну роботу;
• розвивати пізнавальні інтереси та емоційну сферу дітей;
• збагачувати чуттєвий досвід дітей;
• організовувати трудову діяльність у природі;
• активізувати знання дітей у різних видах діяльності;
• ознайомлювати з квітами — живими «барометрами» природи, викликати інтерес до них.
Саме на екологічній стежині у дошкільників формується здатність споглядати і бачити природу, слухати і чути її голос; розуміння самоцінності природи та її компонентів. У процесі взаємодії з об'єктами природного та соціального середовища розвивається емоційно-чуттєва сфера особистості, діти збагачують свій життєвий досвід прикладами позитивної взаємодії з навколишнім світом, а найголовніше — вони починають відчувати красу в усьому, що їх оточує.
"Моя земля - мій дім.Чарівний світ природи" - така тематика виставки гербаріїв, які виготовили педагогічні працівники нашого закладу дошкільної освіти разом зі своїми вихованцями.
Слово «гербарій» латинського походження і в перекладі означає «трава».
Сучасний світ має два різних тлумачення-позначення для гербарію.Спосіб зберегти (щоб в подальшому розглядати і презентувати для перегляду іншим) природну красу живих рослин поза ними сезонного періоду розвитку і території поширення кожного окремого виду. Традиційним способом створювати гербарії є звичайна сушка зірваних рослин, зібраних листя або квітів. Згідно з другим визначенням (більш науковому) слово «гербарій» – це спеціальний центр (будинок), де можна переглянути цілі колекції унікальних (можливо навіть вже зникли з нашої землі) представників флори. Тут представлені рослинні композиції з різних куточків земної кулі. Кожен вид зберігається в особливих температурно-кліматичних умовах, строго під склом і доступний тільки для споглядання (чіпати руками заборонено!). Композиції із засушених рослин, раніше популярні лише серед ботаніків, зараз здатні прикрасити практично кожен будинок або квартиру.
Детальніше: Моя земля - мій дім. Чарівний світ природи (гербарії)