Новини та оголошення
Емоційне напруження в суспільстві, викликане страшними подіями в країні, безперечно, позначається як на дорослих, так і на дітях. Повністю ізолювати малят від шквалу зусібічного негативу неможливо, тому маємо їх відволікати цікавими заняттями, розвагами, театралізаціями тощо.
Ось і нещодавно наші малюки мали можливість побачити ляльковий театр "Казка на новий лад".
30 листопада 2022 року відбувся колективний перегляд заняття з пошуково-дослідницької діяльності "Таємниці води" в старшій інклюзивній групі "Казка". Вихователь Ярмолаєва Наталія Леонідівна за допомогою дослідів ознайомила дошкільнят з властивостями води : відсутність власної форми, тече, рідина, вода може розчиняти речовини, смак води залежить від розчинених у ній речовин.
Діти із захопленням приймали активну участь у проведенні дослідів та робили власні умовисновки.
Рішення в стилі ЕКО. Екологічна стежина
Завдання екологічного виховання на екологічній стежині:
• створювати умови для прямих контактів дітей з природою;
• формувати систему наукових знань про основні чинники розвитку живої природи (світло, температура, волога тощо);
• збагачувати знання дітей про об'єкти живої природи та їх види (рослини, тварини, птахи, комахи, риби тощо); • формувати уявлення про причинно-наслідкові зв'язки у природі;
• розширювати уявлення дітей про природоохоронну роботу;
• розвивати пізнавальні інтереси та емоційну сферу дітей;
• збагачувати чуттєвий досвід дітей;
• організовувати трудову діяльність у природі;
• активізувати знання дітей у різних видах діяльності;
• ознайомлювати з квітами — живими «барометрами» природи, викликати інтерес до них.
Саме на екологічній стежині у дошкільників формується здатність споглядати і бачити природу, слухати і чути її голос; розуміння самоцінності природи та її компонентів. У процесі взаємодії з об'єктами природного та соціального середовища розвивається емоційно-чуттєва сфера особистості, діти збагачують свій життєвий досвід прикладами позитивної взаємодії з навколишнім світом, а найголовніше — вони починають відчувати красу в усьому, що їх оточує.
"Моя земля - мій дім.Чарівний світ природи" - така тематика виставки гербаріїв, які виготовили педагогічні працівники нашого закладу дошкільної освіти разом зі своїми вихованцями.
Слово «гербарій» латинського походження і в перекладі означає «трава».
Сучасний світ має два різних тлумачення-позначення для гербарію.Спосіб зберегти (щоб в подальшому розглядати і презентувати для перегляду іншим) природну красу живих рослин поза ними сезонного періоду розвитку і території поширення кожного окремого виду. Традиційним способом створювати гербарії є звичайна сушка зірваних рослин, зібраних листя або квітів. Згідно з другим визначенням (більш науковому) слово «гербарій» – це спеціальний центр (будинок), де можна переглянути цілі колекції унікальних (можливо навіть вже зникли з нашої землі) представників флори. Тут представлені рослинні композиції з різних куточків земної кулі. Кожен вид зберігається в особливих температурно-кліматичних умовах, строго під склом і доступний тільки для споглядання (чіпати руками заборонено!). Композиції із засушених рослин, раніше популярні лише серед ботаніків, зараз здатні прикрасити практично кожен будинок або квартиру.
Детальніше: Моя земля - мій дім. Чарівний світ природи (гербарії)
"Осінь-чарівниця" ( виставка за підсумками Екологічного тижня)
Чарівник прийшов у ліс,
Фарби, пензлики приніс
У діброві та садочку
Стали жовтими листочки.
Детальніше: Осінь - чарівниця (виставка за підсумками Екологічного тижня)
Презентація - УПА