Новини та оголошення
18 грудня 2018 року під час колективного перегляду корекційного індивідуального ігрового заняття "Метелик та Гусеничка" з дітьми молодшого дошкільного віку групи "Барвінок" учитель-дефектолог Лопуга О.С. навчала дітей впізнавати, розрізняти та називати основні кольори спектру та предмети за величиною, за певною ознакою (кольором, величиною); виконувати словесну інструкцію дорослого.
Розвивала активний та пасивний словник дітей, звуковимову, сенсорні поняття ( кольоро- та форморозрізнення), дрібну моторику пальців рук, орієнтацію в мікропросторі, зорове сприймання, зорову увагу та пам"ять, простежуючу функцію очей, вміння знімати зорову та статичну втому в ігровій формі.
Формувала інтерес до прекрасного. Виховувала посидючість, бажання доводити розпочату справу до кінця.
13 грудня 2018 року вчитель-дефектолог Заліська Т.А. організувала малюків на корекційне ігрове заняття "Їде, плаває, літає".
Педагог узагальнила знання дітей про транспорт, уміння класифікувати його за родами та видовими поняттями, визначати його за контурним зображенням, на дотик, вправляла складати із частин ціле.
Конкретизувала уявлення дітей про людей праці, бажання постійно дотримуватися правил дорожнього руху.
Дитинства без Казки не буває !!!
Спробуйте дібрати слова для позначення суті дитинства. Погодьтеся, тут складно обійтися без слова " КАЗКА".
Так само, як складно уявити дитинство й дітей без гри, радості, сміху, руху, секретиків, пустощів, фантазій, пізнання.
Казка приходить у життя малюків по-різному : через улюблену й тому до дірок затерту й зачитану книжку, зворушливі бабусині оповідки тихими вечорами або яскраві мультики - неважливо як.
Головне, який слід вона залишить у душах дітей, а відтак і на їхньому життєвому шляху.
Отож вирушаємо в гості до Казки.
Казка в гості завітала.
Казка розширює уявлення дітей про навколишній світ, розвиває уміння точно відчувати художню форму, мелодику рідної мови тощо.
Але будь-яка діяльність має приносити дитині не лише користь, але й задоволення.
Наблизити казку до дітей, допомогти їм пропустити її через власне серденько дасть змогу театралізована вистава.
Під час перегляду вистави дошкільники, проживаючи кожен епізод через театралізацію, занурюються у красу української народної казки та осягають її багатогранність.
Подорож до країни Здоров"я
За такою темою провела колективний перегляд інтегрованого заняття "Здоров"язбережувальні технології у роботі з дітьми дошкільного віку" вихователь середньої групи "Гончарик" Уляньчук Ольга Дмитрівна.
Педагог продовжувала розширювати уявлення дітей про те, що найбільше багатство людини - здоров"я; формувала потребу дотримуватися здорового способу життя; розширила уявлення дошкільнят про корисні та шкідливі продукти харчування, елементарне уявлення про вітаміни.
Розвивала уяву, логічне мислення, зв"язне мовлення. Виховувала дбайливе ставлення до свого здоров"я.
Ольга Дмитрівна зацікавила дітей цікавим ігровим обладнанням : лист від Карлсона, "доріжка здоров"я", дид.ігри "Спіймай звук", "Корисні та шкідливі продукти харчування", шкаралупи яєць, горіхи для дослідів, шпажки, яблука, банани для виготовлення фруктових "шашличків".
Семінар-практикум "Уроки безпечного життя або Дії дорослих та дітей у надзвичайних ситуаціях"
З перших своїх кроків дитина має почуватися безпечно та комфортно серед людей і предметів, що їх оточують.
Тому дорослі повинні формувати у дитини вміння жити у злагоді із довкіллям і з собою, сприяючи становленню її самостійності та елементарної життєвої компетентності.