Новини та оголошення
Облаштуємо птахам годівнички
Перед птахами, які залишаються зимувати, постає два життєво важливих питання : куди сховатися на ніч від холодів і як прогодуватися ?
Без допомоги людини птахам вкрай тяжко вижити. А нам зовсім не важко врятувати їх, підтримати до весни, коли вони сторицею оплатять нашу турботу, знищуючи шкідників, що живуть в стовбурах і гілках дерев.
З метою збереження птахів та виховання у дітей турботливого ставлення до птахів в ЗДО організовано спільну працю батьків та дітей "Годівнички для пташок".
Педагогічні працівники закладу вдячні всім дорослим, які відгукнулися на нашу пропозицію та прийняли активну участь у збереженні зимуючих птахів.
Свято наближається
Свіжість морозного повітря, аромат цитрусових, метушня у пошуках подарунків й незмінне бажання справжнього дива...
Саме в дитинстві свято пов"язане зі шквалом емоцій. Під час очікування вони позитивні й зворушливі. Педагоги нашого ЗДО також намагаються створити позитивний емоційний настрій, облаштовуючи розвивальне середовище закладу.
Напередодні новорічних та різдв"яних свят ми створили святкові композиції та прикрасили ними коридори закладу дошкільної освіти.
18 грудня 2018 року під час колективного перегляду корекційного індивідуального ігрового заняття "Метелик та Гусеничка" з дітьми молодшого дошкільного віку групи "Барвінок" учитель-дефектолог Лопуга О.С. навчала дітей впізнавати, розрізняти та називати основні кольори спектру та предмети за величиною, за певною ознакою (кольором, величиною); виконувати словесну інструкцію дорослого.
Розвивала активний та пасивний словник дітей, звуковимову, сенсорні поняття ( кольоро- та форморозрізнення), дрібну моторику пальців рук, орієнтацію в мікропросторі, зорове сприймання, зорову увагу та пам"ять, простежуючу функцію очей, вміння знімати зорову та статичну втому в ігровій формі.
Формувала інтерес до прекрасного. Виховувала посидючість, бажання доводити розпочату справу до кінця.
13 грудня 2018 року вчитель-дефектолог Заліська Т.А. організувала малюків на корекційне ігрове заняття "Їде, плаває, літає".
Педагог узагальнила знання дітей про транспорт, уміння класифікувати його за родами та видовими поняттями, визначати його за контурним зображенням, на дотик, вправляла складати із частин ціле.
Конкретизувала уявлення дітей про людей праці, бажання постійно дотримуватися правил дорожнього руху.
Дитинства без Казки не буває !!!
Спробуйте дібрати слова для позначення суті дитинства. Погодьтеся, тут складно обійтися без слова " КАЗКА".
Так само, як складно уявити дитинство й дітей без гри, радості, сміху, руху, секретиків, пустощів, фантазій, пізнання.
Казка приходить у життя малюків по-різному : через улюблену й тому до дірок затерту й зачитану книжку, зворушливі бабусині оповідки тихими вечорами або яскраві мультики - неважливо як.
Головне, який слід вона залишить у душах дітей, а відтак і на їхньому життєвому шляху.
Отож вирушаємо в гості до Казки.
Казка в гості завітала.
Казка розширює уявлення дітей про навколишній світ, розвиває уміння точно відчувати художню форму, мелодику рідної мови тощо.
Але будь-яка діяльність має приносити дитині не лише користь, але й задоволення.
Наблизити казку до дітей, допомогти їм пропустити її через власне серденько дасть змогу театралізована вистава.
Під час перегляду вистави дошкільники, проживаючи кожен епізод через театралізацію, занурюються у красу української народної казки та осягають її багатогранність.