Get Adobe Flash player

     DSCN2907ЗВІТ

про проведення «Тижня безпеки дитини»

в дошкільному навчальному закладі ясла-садку №1 «Ромашка» комбінованого типу м. Березне

Відповідно до річного плану днз на 2017-2018 в днз з 16.04.2018 року до 20.04. 2018 року проведений Тиждень безпеки дитини.

Метою проведення «Тижня безпеки дитини» є поліпшення пожежно-профілактичної роботи та якості навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя; пропаганда здорового та безпечного способу життя серед дітей та батьків; вироблення у дітей дошкільного віку умінь та навичок щодо захисту свого життя і здоров'я під час НС.

Для проведення «Тижня безпеки дитини» вихователь-методист розробила План підготовки до проведення «Тижня безпеки дитини» і заходи проведення «Тижня безпеки дитини».

Під час підготовки до «Тижня безпеки дитини» проведено ряд заходів:

- перевірено наявність усіх документів системи цивільного захисту в ДНЗ;

- перевірено наявність журналів проведення інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності;

- підготовлено матеріали та оформлено стенди «Бережемо життя і здоров'я дітей» за розділами «Дитина і природа», «Дитина і вулиця», «Дитина серед людей», «Здоров'я дитини» тощо;

- перевірено стан електричного, опалювального обладнання, приміщень та території, стан пожежних щитів та пожежного обладнання, зроблено перезарядку вогнегасників;

- перевірено наявність інструкцій, пам'яток з питань безпеки життєдіяльності і правил надання першої допомоги постраждалим від нещасних випадків;

- оформлено куточки «Безпека дитини» в кожній віковій групі;

- підготовлено і оформлено виставки дитячих малюнків на тему «Безпека життя і здоров'я дитини»;

- перевірено стан та забезпеченість медичного обладнання, поповнено аптечку швидкої допомоги в медичному кабінеті та в усіх вікових групах;

- виготовлено ватно-марлеві пов'язки як засіб індивідуального захисту;

- підготовлено конспекти заходів з фізичної культури, які мають бути проведені під час «Тижня безпеки дитини», перевірено стан спортивного обладнання;

- підготовлено плани - конспекти свят і розваг за тематикою безпеки дитини;

- проведено з батьками лекцію про дії під час екстремальних та надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

Під час «Тижня безпеки дитини» проведено організовану навчально-пізнавальну роботу з дітьми :

Молодші та середні групи:

Понеділок – електроприлади – наші помічники та небезпека від них.

Мета: сформувати поняття про те, що побутові елект¬роприлади небезпечні для дітей, тому що живляться електричним струмом; закріпити і поглибити знання дітей про функції деяких побутових електроприладів: холодильника, міксера, пилосмока, електродуховки (допомагають зберегти харчові продукти від псуван¬ня, полегшують прибирання квартири, допомагають швидко приготувати смачні креми, молочні коктейлі, морозиво, спекти пиріжки, торти, тістечка); розвивати зв'язне мовлення дітей під час опису електроприладів; розвивати мислення, увагу під час відгадування зага¬док; виховувати обережність, слухняність.

Форми роботи:

1. Розгляд малюнків із зображенням електроприладів.

2. Екскурсія на кухню з метою ознайомлення з електроприладами.

Вівторок – «Щоб не сталося біди» (ознайомлення з правилами протипожежної безпеки).

Мета: узагальнити та закріпити знання дітей про деякі правила протипожежної безпеки: сірниками гратися не можна — гра з вогнем призводить до пожежі; якщо сталася пожежа — не ховатися під стіл, у шафу, під ліжко, а звати на допомогу; при¬чини виникнення пожежі, про нелегку працю по¬жежників; навчати оцінювати вчинки персонажів казки; розвивати пам'ять, мислення, бажання до¬тримуватися правил пожежної безпеки; виховувати дбайливе ставлення до довкілля.

Форми роботи:

1. Перегляд вистави на фланелеграфі «Козенята і вовк». Бесіда за нею.

2. Перегляд діафільму «Про добро та зло вог¬ню».

3. Розгляд малюнків та іграшок – пожежний транспорт.

Середа – «Ведмедик захворів» (ліки та хімічні речовини).

Мета: закріпити знання дітей про працю лікаря та медсестри (лікар оглядає хворих, виписує рецепти, призначає лікування; медсестра ставить компреси, дає ліки, робить уколи, перев'язки); показати найпростіші способи догляду за хворим (дати мікстуру, перев'язати пальця, поставити компрес); закріпити знання дітей про правила гігієни під час їжі (перед вживанням їжі треба мити руки з милом; добре пережовувати їжу із закритим ротом, не розмовляти, не пустувати за столом); про те, що не можна брати до рота неїстівні предмети, особливо ліки — від цього можна захворі¬ти; розвивати виразність мови під час спілкування з хворим ведмедиком, виховувати співчуття до хворого, бажання допомогти, полікувати.

Демонстраційний матеріал: сюжетні картинки про працю лікаря та медсестри; ліки у пляшечці для вед¬медика; бинт, вата для компресу; іграшковий термо¬метр.

Форми роботи:

1. «Добрий лікар Айболить». Читання вірша К.Чуковського «Айболить». Бесіда за змістом.

2. Спостереження за працею медсестри, огляд медкабінету у дитячому садку. Де і як зберігаються ліки у медсестри, для чого вони потрібні.

3. «Зовсім це не іграшки» (аерозольні балончики, хімічні речовини, косметика).

4. Ми не їжа, не цукерки — нас до рота не бери (клей, мило, пластилін, ліки, ґудзики тощо).

Четвер – «Наша квартира» (особиста безпека вдома).

Мета: вчити дітей обережно поводити себе наодинці вдома: не виходити на балкон; що не можна робити, коли сам вдома (вмикати елект¬ричний струм, газ, брати гострі предмети, сірники); виховувати дбайливе ставлення до особистого здоров'я.

Форми роботи:

Бесіда «Бачив я не раз, як вмикає мама газ».

Бесіда «Лежать у столі виделки, шило і ножі».

Бесіда «Ох і любить наш Антон вийти на балкон».

П'ятниця – «Сонце, вітер, дощ» – правила поведінки.

Мета: узагальнити знання дітей про різні природні явища: дощ, грозу, сніг, вітер, туман, грім; учити по¬казувати рухами різні явища: сприяти вихованню адекватно правильної поведінки під час різних явищ природи; правильно підбирати одяг залежно від погоди у грі «Одягни ляльку на про¬гулянку».

Форми роботи:

1. Заучування заклички «Іди, іди, дощику, зварю тобі борщику!».

2. Заучування заклички «Вийди, вийди, сонечко!».

3. СХД – зобразимо погоду.

4. Дидактична гра «Одягни ляльку на прогулянку».

Старші групи:

Понеділок – «Електроприлади – наші помічники та небезпека від них».

Мета: продовжувати формувати уявлення про небезпеку електричного струму, недопустимість користування електричними приладами. Закріплювати знання про причини виникнення пожежі, вчити правил поведінки під час пожежі. Закріпити в пам'яті номери телефонів екстрених служб «101», «102», «103». Виховувати уважність та пильність, бажання піклуватися про себе та своє здоров'я.

Форми роботи:

Бесіда з дітьми про правила безпеки при користуванні домашніми механічними та електроприладами.

Вівторок – «З вогнем погані жарти – жартувати з ним не варто».

Ознайомлення з правилами поведінки при виникненні пожежі.

Мета: узагальнити знання дітей про користь і шкоду вогню, причини виникнення пожеж, правила поведінки під час пожеж і протипожежні заходи; учити правильно набирати за телефоном номер «01», повідомляти про пожежу, чітко називати свою адресу; закріпити назви протипожежного інвентарю (багор, відро, лопата, вогнегасник), підручні засоби гасіння пожежі (малий вогонь затоптати, закидати піском або землею, залити водою; якщо загорівся електроприлад — не гасити водою, а накрити ковд¬рою); учити дітей інтонаційно, виразно передавати мову персонажів, розвивати мовлення, дикцію; ви-ховувати гуманність, чуйність, бажання допомогти тим, хто потрапив у біду.

Форми роботи:

1. Наслідки пустощів із сірниками.

2. Екскурсія-огляд: протипожежний інвентар дитсадка (пожежні щити, рукава, вогнегасники).

3.Поведінка під час пожежі.

4. «Наш номер «01» (праця пожежників).

Середа – «Ліки сам не бери, щоб не трапилось біди» (ліки та хімічні речовини).

Мета: згадати з дітьми про те, чому трапляються отруєння ліками; закріпити знання про те, що дітям не можна самим брати ліків, це роблять тільки дорослі; смачні та яскраві ві-таміни — це теж ліки і їх не можна багато вживати, при¬гощати ними товариша; що робити у випадку, якщо хтось отруївся ліками; розвивати логічне мислення, підводити дітей до самостійних виснов¬ків, виховувати чуйність, учити свідомо ставитися до свого здоров'я.

Форми роботи:

Бесіди:

Смачні вітаміни.

Бабусині пігулки.

Четвер – «Сам вдома» (особиста безпека вдома).

Мета: продовжувати знайомити дітей із небезпечними ситуаціями, які можуть виникнути, коли сам вдома, які речі, предмети не можна брати для користування без дозволу дорослих (гострі предмети, електроприлади, харчові добавки, ліки та ін.). Вчити бути уважним і розсудливим при виборі місця для гри. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я та здоров'я оточуючих.

Форми роботи:

1. Бесіда «Вікно – джерело небезпеки».

2.Ігри-моделювання: «Поранила пальчик».

3. Дидактична гра «Виклич рятувальників за телефоном».

Загадування загадок про електроприлади.

П'ятниця – «Стихійні лиха: буря, ураган, гроза, град – ознайомлення з небезпекою для життя».

Мета: узагальнити знання дітей про бурю, ураган, грозу, град; учити розповідати про ці стихійні лиха, причини, ознаки, наслідки, спи¬раючись на ілюстрації, результати дослідної діяльності, власні спостереження; формувати свідомо правильну поведінку під час бурі, гро¬зи, урагану; як запобігти нещасним випадкам, які трапляються унаслідок стихійних явищ в природі; уміння надавати першу допомогу, виховувати бажання і готовність допомогти тим, хто потрапив у біду.

Форми роботи:

1. Бесіда «Як утворюється вітер, на що він здатний, поведінка під час бурі, урагану».

2. Бесіда «Як утворюються хмари, чому іде дощ (дослід про кругообіг води у природі), як по¬водитися під час зливи, грози».

Нещасні випадки, перша допомога.

Розгляд дидактичних картин «Стихійні природні явища».

Бліц-опитування «Як я буду діяти».

.

Вихователі ДНЗ провели такі заходи:

- тематичні заняття з безпеки життєдіяльності;

- виставку дитячих малюнків «Небезпеки, які нас оточують»,

- інтелектуально-розважальну гра для педагогів про правила поведінки під час стихійних лих «Брейн-ринг»;

- сюжетно-розважальну гру «Кожна маленька дитина повинна це знати з пелюшок» для дітей старшого віку та батьків;

- дидактичну гру «Свої – чужі» для дітей середнього віку;

- спортивну розвагу «Ми малята – здоров'ята» для дітей молодшого віку.

20 квітня 2018 р. о 10.00. годині проведено практичний тренінг з евакуації вихованців і працівників ДНЗ на випадок надзвичайної ситуації. За результатами проведеної навчальної евакуації зроблено висновок про необхідність додаткового відпрацювання своєчасного інформування про надзвичайну ситуацію та порядок і послідовність дій під час евакуації, а також актуальним є питання щодо захисних споруд.

На завершення «Тижня безпеки дитини» вихованцями старшого дошкільного віку ДНЗ підготовлено розвагу за тематикою безпеки дитини «Щоб не сталося біди».

Детальніше: Тиждень безпеки 2018

  DSCN2931 26 квітня 2018 року вихователь старшої групи "Барвінок" Трохлюк Л.А. провела з дітьми інтегроване заняття "Пісочна країна". Педагог систематизувала знання дітей про пісок та його властивості. 

   Розвивала життєву компетентність, уміння висловлювати власну думку, аргументувати відповідь на основі набутих знань.

   Закріпила навички поскладового читання, вміння складати розповідь за картиною. Удосконалювала вміння проводити дослідницьку діяльність. 

  Розвивала творче мислення, координацію та дрібну моторику. Виховувала почуття взаємодопомоги, позитивне ставлення до об"єктів природи.

Детальніше: Пісочна країна

   DSCN2889Вихователь молодшої групи "Теремок" Лазутчик А.С. під час інтегрованого заняття "Водичка хлюпоче - малеча гратися хоче" вчила малюків усвідомлювати взаємозв"язок живої й неживої природи, залежність усього живого від води та робити висновки, спираючись на отримані знання; ознайомила з властивостями води - прозора, рідка, без запаху, без смаку; розвивала пізнавальну активність, спостережливість, допитливість; виховувала бажання займатися дослідницько-пошуковою діяльністю, моральне й естетичне ставлення до навколишнього світу, дбайливе ставлення до води.

Детальніше: Водичка хлюпоче - малеча гратися хоче

DSCN2865  Щомісяця в нашому дошкільному закладі влаштовуються виставки поробок з паперу, природного та покидькового  матеріалів.

   Активну участь у виготовленні виробів приймають,  як діти так і їх батьки.

 Цьогоріч святкували Великдень 8 квітня і виставка " Котилася писанка" приурочена саме цьому святу.

Виготовлені вироби милують око відвідувачів різноманітністю використаних матеріалів , цікавих ідей та естетичністю. 

Детальніше: Котилася писанка

    DSCN2844 Світ налаштований на розвиток та вдосконалення - і це тільки плюс для будь-якої справи. Але часом у прагненні довершеності ми не помічаємо того, що вже є поруч і з чим нам дуже просто "перезавантажити" буденну роботу.

     Вихователь старшої групи "Барвінок" Мухаровська Н.Г. вдало поєднала під час колективного перегляду заняття знайомство дошкільнят із їх правами з театралізацією казки "Пригоди Колобка".

     Таким чином педагог в цікавій і доступній формі ознайомила малят зі складним завданням, поєднавши щоденну клопітку працю з театральним дійством.

Детальніше: Театралізація. Пригоди Колобка.

   DSCN2832Практичний психолог Приходько І.В. під час колективного перегляду заняття "Маленькі фантазери" розвивала творчу уяву, увагу, креативне мислення і мовлення у дітей старшого дошкільного віку; вчила дітей фантазувати; спрямовувала творчість дітей на придумування нових образів і сюжетів; виховувала комунікативні навички; створювала позитивний настрій.

Детальніше: Маленькі фантазери

Авторизація

Відвідування

mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
27
237
993
2407
1035703
18.189.170.206
2
0
2

Авторські права 2012 @ ДНЗ "РОМАШКА" м. Березне, Рівненська область.

Усі права захищені. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.