Новини та оголошення
Серцем любим природу
Освітня лінія "Дитина в природному довкіллі" - одна зі складових Базового компонента дошкільної освіти в Україні. Відповідно до нього вихователь середньої інклюзивної групи "Веселка" Усач М.І. під час колективного перегляду заняття "Серцем любим природу" ознайомлювала дошкільників з природними явищами та об"єктами, із сезонними змінами, що відбуваються у природі тощо. Педагог вважає, що дуже важливим є залучення дітей до взаємодії з природою та вивчення основних екологічних законів якомога раніше. Адже набуття кожною дитиною екологічних знань сьогодні сприяє дбайливому ставленню до природи у майбутньому.
7 березня 2024 року відбувся колективний перегляд інтегрованого заняття з пріоритетом розвитку мовлення в другій молодшій групі "Барвінок" на тему "Мандрівка з Колобком". Вихователь Шевчук Т.Г. вчила малят відповідати на запитання, відтворюючи зміст твору, запам"ятовувати дійових осіб та послідовність дій завдяки методу моделювання за формою і кольором; вчила дітей нетрадиційному способу з образотворчого мистецтва (малювання манкою) та використала елементи методу "малювання піском".
"Любіть свою Батьківщину і рідну мову так, як любив покійний Тарас Шевченко. Для його пам"яті це буде найкращою нагородою і нерукотворним пам"ятником" .
А. Р. Церетелі (грузинський поет)
На гостину до Їжачка
28 лютого відбувся колективний перегляд індивідуального заняття в другій молодшій інклюзивній групі "Родзинка". Асистент вихователя Василюк Т.В. закріпила з дитиною знання про основні кольори (червоний, жовтий, синій, зелений), форму та величину об"єктів. Спонукала до називання предметів та їх сенсорних ознак; закріпила вміння розрізняти геометричні фігури: квадрат, круг, трикутник; розвивала дрібну моторику рук, увагу, уяву, мислення, тактильні відчуття; виховувала чуйність, бажання допомагати, культуру поведінки.
Геометрична країна
27 лютого 2024 року відбувся колективний перегляд заняття логіко-математичного спрямування з використанням елементів методики Блоків Дьєнеша "Геометрична країна" в середній інклюзивній групі "Веселка".
Вихователь Соловей Л.В. закріпила знання дітей про геометричні фігури, їх назви; розвивала вміння порівнювати геометричні фігури за кольором, розміром,формою; закріпила навички просторової орієнтації; продовжувала навчати дітей працювати з таблицею квадратної форми: визначати розміщення предметів за 2-ма координатами (назвою рядка та стовпця) та розповідати про місце розташування предмета відносно іншого.
Виховувала у дітей поважне ставлення одне до одного, посидючість,акуратність у користуванні з роздавальним матеріалом, вміння діяти за інструкцією вихователя.
16 лютого 2024 року вихователь першої молодшої інклюзивної групи "Казка" Васюк М.М. під час колективного перегляду заняття "Зайчикові іменини" продовжувала вчити дітей розрізняти та називати геометричні фігури, збагачувала сенсорний досвід: спонукала дітей до викладання з геометричних форм (круг, трикутник, квадрат), вправляла в умінні використовуватим в діях площинні форми, групувати предмети за величиною (великий-маленький), називати основні кольори (жовтий, синій, зелений, червоний); розвивала зорове сприйняття, логічне мислення, пам"ять, мовлення, дрібну моторику рук; виховувала у дітей турботливе ставлення до тварин, бажання піклуватися про них.
Педагог використала цікавий та повчальний матеріал: декорація лісової галявини, коробка - "сюрприз" із запрошенням від Зайчика,хатинка, іграшковий Зайчик, дидактичні ігри: "Віночок для Зайчика", "Виклади доріжку", "Закрий віконце", фізкультхвилинка "Потяг".