Get Adobe Flash player

   DSCN0420 16 лютого 2024 року вихователь першої молодшої інклюзивної групи "Казка" Васюк М.М. під час колективного перегляду заняття "Зайчикові іменини" продовжувала вчити дітей розрізняти та називати геометричні фігури, збагачувала сенсорний досвід: спонукала дітей до викладання з геометричних форм (круг, трикутник, квадрат), вправляла в умінні використовуватим в діях площинні форми, групувати предмети за величиною (великий-маленький), називати основні кольори (жовтий, синій, зелений, червоний); розвивала зорове сприйняття, логічне мислення, пам"ять, мовлення, дрібну моторику рук; виховувала у дітей турботливе ставлення до тварин, бажання піклуватися про них.

Педагог використала цікавий та повчальний матеріал: декорація лісової галявини, коробка - "сюрприз" із запрошенням від Зайчика,хатинка, іграшковий Зайчик, дидактичні ігри: "Віночок для Зайчика", "Виклади доріжку", "Закрий віконце", фізкультхвилинка "Потяг".

Детальніше: Зайчикові іменини

                                 DSCN0424 Казка в музиці

    16 лютого 2024 року музичний керівник Шнайдер Т.О. під час колективного перегляду тематичного музичного заняття "Казка в музиці" залучила дошкільнят старшої групи "Майстриня"до розігрування музичної вистави-опери "Коза дереза". Педагог доречно застосувала такі ігрові методи і прийоми, як: спів звукоряду за ручними знаками (релятивна система), спів поспівок, музично-ритмічна вправа-руханка "Вправо-вліво повернись", перегляд слайд-презентації "Театр"тощо. 

Детальніше: Казка в музиці

                    DSCN0405Математику ми знаєм, звірят навчаєм

    12 лютого 2024 року в середній спецгрупі "Лісовичок" відбувся колективний перегляд корекційно-розвиткового заняття "Математику ми знаєм, звірят навчаєм". 

     Вчитель-дефектолог Заліська Т.А. протягом заняття вчила дошкільнят виконувати завдання за словесною інструкцією педагога; закріплювала та систематизувала знання про геометричні фігури, кольори, цифри; формувала зорове сприйняття, вміння аналізувати форми предметів та їх зображення; розвивала дрібну моторику кистей рук, перцептивні дії, формо- та кольоророзрізнення, дотикові сприйняття; покращувала зорову та слухову увагу, спостережливість, логічне мислення; виховувала працьовитість, самостійність, вміння працювати в колективі та самостійно.

Детальніше: Математику ми знаєм, звірят навчаєм

                    DSCN0405Математику ми знаєм, звірят навчаєм

    12 лютого 2024 року в середній спецгрупі "Лісовичок" відбувся колективний перегляд корекційно-розвиткового заняття "Математику ми знаєм, звірят навчаєм". 

     Вчитель-дефектолог Заліська Т.А. протягом заняття вчила дошкільнят виконувати завдання за словесною інструкцією педагога; закріплювала та систематизувала знання про геометричні фігури, кольори, цифри; формувала зорове сприйняття, вміння аналізувати форми предметів та їх зображення; розвивала дрібну моторику кистей рук, перцептивні дії, формо- та кольоророзрізнення, дотикові сприйняття; покращувала зорову та слухову увагу, спостережливість, логічне мислення; виховувала працьовитість, самостійність, вміння працювати в колективі та самостійно.

Детальніше: Математику ми знаєм, звірят навчаєм

                                            DSCN0406 Граючись навчаємось

   15 лютого 2024 року вихователь старшої групи "Майстриня" Ярмолаєва Н.Л. провела колективний перегляд заняття з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування + грамота "Граючись навчаємось".

   Наталія Леонідівна використала інтерактивні методи і прийоми: асоціативна квітка, мікрофон, ланцюжок, пантоміма тощо.

Детальніше: Граючись навчаємось

                                Допоможемо птахам взимку

   06 лютого 2024 року відбувся колективний перегляд заняття з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування та художньої літератури з елементами некйрокорекції в другій молодшій інклюзивній групі "Родзинка" "Допоможемо птахам взимку". 

   DSCN0350 Вихователь Яков"юк Л.В. продовжувала знайомити дітей з птахами: горобець, синиця, ворона, сорока, снігур; формувала уявлення про зимуючих птахів, їхні назви, спосіб життя та живлення, будовою тіла і характерними особливостями; збагачувала словниковий запас прикметниками згідно теми; вправляла вихованців у звуконаслідуванні голосів птахів; закріплювала розучені раніше вірші; стимулювала формування емпатії на основі емоційного співпереживання; виховувала дбайливе ставлення до об"єктів живої природи.

Корекційні завдання

- удосконалювала слухову пам"ять та увагу, уяву;

- розвивала дрібну моторику, силу голосу;

- продовжувала вчити дітей комунікувати в команді.

Детальніше: Допоможемо птахам взимку

Авторизація

Відвідування

mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
43
172
1137
6414
1026903
3.237.0.123
3
0
3

Авторські права 2012 @ ДНЗ "РОМАШКА" м. Березне, Рівненська область.

Усі права захищені. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.