16 лютого 2024 року вихователь першої молодшої інклюзивної групи "Казка" Васюк М.М. під час колективного перегляду заняття "Зайчикові іменини" продовжувала вчити дітей розрізняти та називати геометричні фігури, збагачувала сенсорний досвід: спонукала дітей до викладання з геометричних форм (круг, трикутник, квадрат), вправляла в умінні використовуватим в діях площинні форми, групувати предмети за величиною (великий-маленький), називати основні кольори (жовтий, синій, зелений, червоний); розвивала зорове сприйняття, логічне мислення, пам"ять, мовлення, дрібну моторику рук; виховувала у дітей турботливе ставлення до тварин, бажання піклуватися про них.
Педагог використала цікавий та повчальний матеріал: декорація лісової галявини, коробка - "сюрприз" із запрошенням від Зайчика,хатинка, іграшковий Зайчик, дидактичні ігри: "Віночок для Зайчика", "Виклади доріжку", "Закрий віконце", фізкультхвилинка "Потяг".
Казка в музиці
16 лютого 2024 року музичний керівник Шнайдер Т.О. під час колективного перегляду тематичного музичного заняття "Казка в музиці" залучила дошкільнят старшої групи "Майстриня"до розігрування музичної вистави-опери "Коза дереза". Педагог доречно застосувала такі ігрові методи і прийоми, як: спів звукоряду за ручними знаками (релятивна система), спів поспівок, музично-ритмічна вправа-руханка "Вправо-вліво повернись", перегляд слайд-презентації "Театр"тощо.
Математику ми знаєм, звірят навчаєм
12 лютого 2024 року в середній спецгрупі "Лісовичок" відбувся колективний перегляд корекційно-розвиткового заняття "Математику ми знаєм, звірят навчаєм".
Вчитель-дефектолог Заліська Т.А. протягом заняття вчила дошкільнят виконувати завдання за словесною інструкцією педагога; закріплювала та систематизувала знання про геометричні фігури, кольори, цифри; формувала зорове сприйняття, вміння аналізувати форми предметів та їх зображення; розвивала дрібну моторику кистей рук, перцептивні дії, формо- та кольоророзрізнення, дотикові сприйняття; покращувала зорову та слухову увагу, спостережливість, логічне мислення; виховувала працьовитість, самостійність, вміння працювати в колективі та самостійно.
Математику ми знаєм, звірят навчаєм
12 лютого 2024 року в середній спецгрупі "Лісовичок" відбувся колективний перегляд корекційно-розвиткового заняття "Математику ми знаєм, звірят навчаєм".
Вчитель-дефектолог Заліська Т.А. протягом заняття вчила дошкільнят виконувати завдання за словесною інструкцією педагога; закріплювала та систематизувала знання про геометричні фігури, кольори, цифри; формувала зорове сприйняття, вміння аналізувати форми предметів та їх зображення; розвивала дрібну моторику кистей рук, перцептивні дії, формо- та кольоророзрізнення, дотикові сприйняття; покращувала зорову та слухову увагу, спостережливість, логічне мислення; виховувала працьовитість, самостійність, вміння працювати в колективі та самостійно.
Граючись навчаємось
15 лютого 2024 року вихователь старшої групи "Майстриня" Ярмолаєва Н.Л. провела колективний перегляд заняття з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування + грамота "Граючись навчаємось".
Наталія Леонідівна використала інтерактивні методи і прийоми: асоціативна квітка, мікрофон, ланцюжок, пантоміма тощо.
Допоможемо птахам взимку
06 лютого 2024 року відбувся колективний перегляд заняття з розвитку мовлення і культури мовленнєвого спілкування та художньої літератури з елементами некйрокорекції в другій молодшій інклюзивній групі "Родзинка" "Допоможемо птахам взимку".
Вихователь Яков"юк Л.В. продовжувала знайомити дітей з птахами: горобець, синиця, ворона, сорока, снігур; формувала уявлення про зимуючих птахів, їхні назви, спосіб життя та живлення, будовою тіла і характерними особливостями; збагачувала словниковий запас прикметниками згідно теми; вправляла вихованців у звуконаслідуванні голосів птахів; закріплювала розучені раніше вірші; стимулювала формування емпатії на основі емоційного співпереживання; виховувала дбайливе ставлення до об"єктів живої природи.
Корекційні завдання:
- удосконалювала слухову пам"ять та увагу, уяву;
- розвивала дрібну моторику, силу голосу;
- продовжувала вчити дітей комунікувати в команді.