Get Adobe Flash player

МО, семінари

  DSCN3908Згідно річного та місячного планів ЗДО на 2021-2022 н.р. 11 січня 2022 року вихователь-методист закладу провела для педпрацівників закладу семінар-практикум "Інтелектуальні та асоціативні карти як засіб інтеграції змісту освіти".

  Вихователь-методист висвітлила питання використання методу інтелектуальних та асоціативних карт в освітньому процесі ЗДО; пояснила та показала на власноруч виготовлених картах методику їх використання; розповіла про форми організації дітей під час опрацювання асоціативних та інтелектуальних карт та їх педагогічну цінність . Також вона повідомила, що виготовила ряд карт та каталог для практичного застосування зацікавлених педагогів та надала можливість ознайомитися з матеріалами під час практичної діяльності семінару-практикуму.

Детальніше: Інтелектуальні та асоціативні карти

                 IMG 3516 Педрада листопад 2021 р.

    Створення мультисенсорного освітнього простору у закладі дошкільної освіти.

                  Порядок денний

1. Інформація про виконання рішень попередньої педради;

2. Мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу в різних вікових групах ( результати тематичного контролю );

3. Стіни, що говорять, Або Як активувати всі сенсорні системи малюка під час різних видів діяльності ( з досвіду роботи вихователя Васюк М.М. );

4. Арттехніки як стимулятори розвитку сенсорної сфери старших дошкільників ( майстер-клас, вихователь-методист Євтушина Л.І. );

5. Презентація методів і прийомів роботи з обладнанням сенсорної кімнати ( практичний психолог Романович І.С. )

Детальніше: Педрада листопад 2021р.

    DSCN0029 Музейна педагогогіка є інноваційною технологією у сфері особистісного виховання дошкільників, створює умови занурення особистості дитини у спеціально організоване розвивальне предметно-просторове середовище. 

     Музейна педагогіка розглядає музей як місце, де виховуються почуття та формується особистісне емоційне ставлення до певних історичних подій, звичаїв та традицій українського народу, досягнень сьогодення тощо.

     Створення міні-стендів музеїв у дитсадку - важлива складова реалізації принципів музейної педагогіки. 

  З метою безпосереднього залучення дошкільнят до світу мистецтва через музейну педагогіку вихователі всіх вікових груп нашого ЗДО прийняли участь у створенні міні-стендів музеїв. Тематика досить різноманітна : "Музей писанок". "Насіння городніх рослин", "Насіння квітів", "Гриби", "Театр", "Ляльки-мотанки", "Лозоплетіння", "Музей слонів", "Лікарські рослини", "Ляльки", "Рідне місто", "Український віночок", "Музей випічки", "Картини", "Прянощі", "Плоди дерев" тощо.

     Важливо, що вихователі залучали дітей до створення даних осередків. Дошкільнята разом з дорослими обговорювали тематику, приносили різноманітні експонати, деякі робили власноруч. Таким чином діти знову і знову поринають у світ мистецтва, створюючи та переглядаючи музейні експонати.

Детальніше: Міні-стенд музей

    DSCN1049 Успішність будь-якої справи забезпечують насамперед позитивні емоції. Що можна зробити, аби математика сподобалася дітям? Перетворити навчання на веселу гру!

     Педагоги нашого ЗДО влаштували презентацію дидактичних ігор логіко-математичного спрямування. Адже саме ігри і розважать малят, і заохотять до пошуку математики в повсякденному житті. А отже, математика - аж ніяк не нудна наука.

Детальніше: Презентація дидактичних ігор логіко-математичного спрямування

    18 листопада 2020 року в нашому днз пройшло засідання  Методичного об"єднання вихователів на тему :

                            " Комунікативно-мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку"

 1. Роль дидактичних ігор та мовленнєво-комунікативних вправ в системі засобів комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільників ( керівник мотодоб"єднання вчитель-логопед Шпоняк В.А.);

2. Перегляд мовленнєвого заняття ( відео, вчитель-логопед Шпоняк В.А.);

3. Майстер-клас " Кінезіологія - як засіб розвитку мовлення у дітей дошкільного віку" ( асистент вихователя

Яков"юк Л.В.)

  DSCN092530 листопада 2020 року в ДНЗ ясла-садку №1 "Ромашка" комбінованого типу м.Березне відбулося засідання педагогічної ради з теми "Мовленнєвий розвиток дошкільників - запорука їхньої наступної успішності"

                                    Порядок денний

1. Про виконання рішень попередньої педради ( інформація, вихователь-методист);

2. Стан комунікативно-мовленнєвих умінь у дітей 5-го року життя ( довідка за підсумками тематичного контролю, завідувач);

3. Впровадження інтерактивних технологій в освітній процес з метою розвитку мовленнєвої компетентності у дошкільників ( майстер-клас, вихователь-методист);

4. Розвиток мовної творчої активності дошкільників через участь у проектній діяльності "Дитяча хвиля в ефірі" ( презентація проекту, вчитель-логопед)

5. Мовленнєва скарбничка ( ігри, посібники. лепбуки тощо, виставка до педради).

Детальніше: Мовленнєва скарбничка

Авторизація

Відвідування

mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
326
396
3163
7176
1095066
3.14.130.43
3
0
3

Авторські права 2012 @ ДНЗ "РОМАШКА" м. Березне, Рівненська область.

Усі права захищені. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.