МО, семінари
Згідно річного та місячного планів ЗДО на 2021-2022 н.р. 11 січня 2022 року вихователь-методист закладу провела для педпрацівників закладу семінар-практикум "Інтелектуальні та асоціативні карти як засіб інтеграції змісту освіти".
Вихователь-методист висвітлила питання використання методу інтелектуальних та асоціативних карт в освітньому процесі ЗДО; пояснила та показала на власноруч виготовлених картах методику їх використання; розповіла про форми організації дітей під час опрацювання асоціативних та інтелектуальних карт та їх педагогічну цінність . Також вона повідомила, що виготовила ряд карт та каталог для практичного застосування зацікавлених педагогів та надала можливість ознайомитися з матеріалами під час практичної діяльності семінару-практикуму.
Педрада листопад 2021 р.
Створення мультисенсорного освітнього простору у закладі дошкільної освіти.
Порядок денний
1. Інформація про виконання рішень попередньої педради;
2. Мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу в різних вікових групах ( результати тематичного контролю );
3. Стіни, що говорять, Або Як активувати всі сенсорні системи малюка під час різних видів діяльності ( з досвіду роботи вихователя Васюк М.М. );
4. Арттехніки як стимулятори розвитку сенсорної сфери старших дошкільників ( майстер-клас, вихователь-методист Євтушина Л.І. );
5. Презентація методів і прийомів роботи з обладнанням сенсорної кімнати ( практичний психолог Романович І.С. )
Музейна педагогогіка є інноваційною технологією у сфері особистісного виховання дошкільників, створює умови занурення особистості дитини у спеціально організоване розвивальне предметно-просторове середовище.
Музейна педагогіка розглядає музей як місце, де виховуються почуття та формується особистісне емоційне ставлення до певних історичних подій, звичаїв та традицій українського народу, досягнень сьогодення тощо.
Створення міні-стендів музеїв у дитсадку - важлива складова реалізації принципів музейної педагогіки.
З метою безпосереднього залучення дошкільнят до світу мистецтва через музейну педагогіку вихователі всіх вікових груп нашого ЗДО прийняли участь у створенні міні-стендів музеїв. Тематика досить різноманітна : "Музей писанок". "Насіння городніх рослин", "Насіння квітів", "Гриби", "Театр", "Ляльки-мотанки", "Лозоплетіння", "Музей слонів", "Лікарські рослини", "Ляльки", "Рідне місто", "Український віночок", "Музей випічки", "Картини", "Прянощі", "Плоди дерев" тощо.
Важливо, що вихователі залучали дітей до створення даних осередків. Дошкільнята разом з дорослими обговорювали тематику, приносили різноманітні експонати, деякі робили власноруч. Таким чином діти знову і знову поринають у світ мистецтва, створюючи та переглядаючи музейні експонати.
Успішність будь-якої справи забезпечують насамперед позитивні емоції. Що можна зробити, аби математика сподобалася дітям? Перетворити навчання на веселу гру!
Педагоги нашого ЗДО влаштували презентацію дидактичних ігор логіко-математичного спрямування. Адже саме ігри і розважать малят, і заохотять до пошуку математики в повсякденному житті. А отже, математика - аж ніяк не нудна наука.
Детальніше: Презентація дидактичних ігор логіко-математичного спрямування
18 листопада 2020 року в нашому днз пройшло засідання Методичного об"єднання вихователів на тему :
" Комунікативно-мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку"
1. Роль дидактичних ігор та мовленнєво-комунікативних вправ в системі засобів комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільників ( керівник мотодоб"єднання вчитель-логопед Шпоняк В.А.);
2. Перегляд мовленнєвого заняття ( відео, вчитель-логопед Шпоняк В.А.);
3. Майстер-клас " Кінезіологія - як засіб розвитку мовлення у дітей дошкільного віку" ( асистент вихователя
Яков"юк Л.В.)
30 листопада 2020 року в ДНЗ ясла-садку №1 "Ромашка" комбінованого типу м.Березне відбулося засідання педагогічної ради з теми "Мовленнєвий розвиток дошкільників - запорука їхньої наступної успішності"
Порядок денний
1. Про виконання рішень попередньої педради ( інформація, вихователь-методист);
2. Стан комунікативно-мовленнєвих умінь у дітей 5-го року життя ( довідка за підсумками тематичного контролю, завідувач);
3. Впровадження інтерактивних технологій в освітній процес з метою розвитку мовленнєвої компетентності у дошкільників ( майстер-клас, вихователь-методист);
4. Розвиток мовної творчої активності дошкільників через участь у проектній діяльності "Дитяча хвиля в ефірі" ( презентація проекту, вчитель-логопед)
5. Мовленнєва скарбничка ( ігри, посібники. лепбуки тощо, виставка до педради).