МО, семінари
Вже традиційно в дошкільному навчальному закладі проходять колективні перегляди занять та інших режимних моментів.
Вихователь старшої групи "Полісянка" Мотруніч М.М. під час інтегрованого заняття "Чарівниця Вода" уточнила і поглибила знання дітей про воду, формувала уявлення про неї в природі як основу життя. Розширила знання дітей про різні стани води в довкіллі, про її властивості, значення для всього живого. Сприяла розвитку пізнавальних процесів, логічного мислення.
Виховувала бережне ставлення до навколишнього світу, формувала активну природоохоронну життєву позицію.
Педагогічна рада. 28 листопада 2017 року
"Формування уявлень про природне довкілля в процесі роботи з художньою літературою"
Засідання педагогічної ради віддбулося у нетрадиційній формі. Вихователі Рублюк О.І. та Лазутчик А.С. ознайомили присутніх з ідеями формування уявлень про природне довкілля за допомогою слайд-презентацій.
Також цікавими та змістовними були ігри :
- ігрова вправа "Малюнком історія"( практичний психолог);
- вправа "Хто є хто"( у формі інтелектуальної розминки);
- вправа "Далі...далі..."(за 1 хвилину слід дати якнайбільше відповідей);
- гра "Перфокартки";
- вправа "Темна конячка";
- вправа "Заморочки з бочки";
- вправа "Лист від тварини чи рослини";
- вправа "Склади пазли і розкажи вірші про зображених героїв"( дитячі вірші);
- вправа "Ти мені - я тобі";
- "Дерево бажань"
30 травня 2017 року відбулося засідання педагогічної ради "Про результативність освітньої роботи з дошкільниками" :
- Про виконання рішень попередньої педагогічної ради. ( інформація, методист) ;
- Про виконання річного плану ( в роботі з дітьми, батьками, педагогами).( інформація, завідувач) ;
- Про стан соціально-педагогічної, емоційно-вольової готовності старших дошкільникіав до навчання в школі та рекомендації щодо усунення недоліків у роботі. ( довідка, практичний психолог);
- Про результати моніторингу сформованості основних рухів ( звіт, інструктор з фізичного виховання);
- Про результати педагогічної діагностики щодо показників життєвої компетенції ( результати моніторингу, довідка, методист);
- Творчі звіти педагогічних працівників ( звіти, всі педагогічні працівники).
Педрада лютий 2017 року
Формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми
1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.
2. Про збереження життя і здоров"я дітей, як один із пріоритетних напрямів роботи ДНЗ
3. Аналіз методичного забезпечення ( програм, методичних посібників ) та сучасних підходів з проблеми формування у вихованців навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми.
4. Про роботу з батьками з формування основ безпеки життєдіяльності.
5. Виставка - огляд буклетів- пам"яток, навчальних мультимедійних посібників для батьків з профілактики дитячого травматизму.
6. Аналіз захворювання та харчування дітей за 2016 рік.
Тиждень педагогічної майстерності молодого педагога
Період входження педагога-початківця у професію вирізняється напруженістю і є дуже важливим для його особистісного і професійного розвитку. Утім від перебігу цього періоду залежить, чи відбудеться новоявлений вихователь як професіонал, чи залишиться він працювати у сфері дошкільної освіти чи, можливо, шукатиме себе в іншій діяльності.
Саме школа молодого вихователя спрямована допомогти педагогу-початківцю обрати правильний шлях для професійного зростання та самовдосконалення.
З метою професійного росту молодого фахівця в нашому дошкільному закладі з 5 грудня до 9 грудня 2016 року проходив тиждень педагогічної майстерності. Наставники ( Уляньчук О.Д., Гаврушенко Н.І., Токар С.О., Шпоняк В.А.) та молоді фахівці ( Пастушок О.І., Лазутчик А.С., Погорілець І.С., Зубик Т.В., Пилипака К.І.) прийняли участь у відкритому показі та аналізі занять.
Підсумовуючи вищесказане, зазначимо, що такий вид співпраці наставників та молодих фахівців продемонстрував низку переваг та отримав позитивну оцінку всіх учасників.
27 жовтня 2016 року відбулося районне методичне об"єднання вихователів та музкерівників на базі дошкільного навчального закладу №1 "Ромашка"м. Березне
Тема : Впровадження інноваційних технологій у практику роботи днз
Мета : Розкрити суть проблеми, ступінь її впливу на результативність освітньо-виховного процесу; ознайомитися із інноваційними технологіями, які використовуються в навчально-виховному процесі ДНЗ №1 "Ромашка" м. Березне
План
Модуль 1. Презентаційний
- Експрес-огляд розвивального простору днз ( Максимук І.І., завідувач)
- Огляд-виставка новинок навчально-методичної літератури ( Євтушина Л.І., вихователь-методист)
Модуль 2. Теоретичний
- Слайд-презентація з досвіду роботи ( Євтушина Л.І., вихователь-методист)
- " Особливості впровадження інноваційних технологій та новітніх методик в практику роботи вихователя"( з досвіду роботи Мельник В.А., вихователя днз "Берізка" смт. Соснове)
- Ознайомлення з інструктивно-методичними рекомендаціями Міністерства освіти і науки України " Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2016-2017 н.р".)
- Про вимоги до районного конкурсу "Вихователь року"( Житковська Г.Т., методист РМК)
Модуль 3 Практичний
- Родзинки роботи педагогічного колективу днз №1 "Ромашка"м. Березне :
а) Заняття логіко-математичного спрямування з використанням розвивальних ігор В.Воскобовича " Порядок потрібен всім" ( Трохлюк Л.А, вихователь)
б) Інноваційні технології в музичному вихованні дошкільнят ( Шнайдер Т.О., Кравчук П.Я., Шнайдер В.В., музичні керівники, ведуча Жабчик О.І.)
- Майстер-клас "Лего-конструювання: розвиваємо творчість"( Гарбар Т.А., вихователь)
- Тренінг " Дорослі- це діти"( практичний психолог Пилипака К.І.)
Модуль 4 Підсумковий
- Підведення підсумків методичного об"єднання. Вироблення рекомендацій.