Новини та оголошення
На базі дошкільного навчального закладу "Ромашка" 23 грудня 2014 року відбувся районний проблемний семінар виххвателів-завідувачів з режимом короткотривалого перебування дітей .
Тема: Оптимізація мовленнєвої роботи з дітьми старшого дошкільного віку.
Мета: Формування готовності педагогів до реалізації завдань Базового компоненту дошкільної освіти щодо мовленнєвого розвитку дитини.
Методист РМК Житковська Г.Т. в теоретичному модулі висвітлила питання мовленнєвого розвитку дитини в контексті Базового компоненту дошкільної освіти в Україні.
Нічка зорі розсипає
Тихо-тихо сніг лягає,
Він до кожного віконця
Диво-дивне наближає.
Знають діти : Миколай
Добрих, чемних поважає,
Гарним діткам у панчішку
Він дарунок укладає.
Хто не слухав - тому різку
під подушкою ладнає.
Вихованці нашого днз мають можливість систематично відвідувати театральну студію під керівництвом Широченко К.Т.
Ось і нещодавно увагу юних глядачів запоплонили герої казки "Івасик- Телесик". Діти отримали позитивні емоції та радісний настрій.
Навчання дітей основ безпеки життєдіяльності є одним з пріоритетних напрямків освітнього процесу.
Завдання дорослих - педагогів і батьків - не залякувати дітей, а користуючись їх природною допитливістю, навчати правил поведінки, не забороняти або приховувати небезпечні предмети і речі, а в груповій, цікавій, ігровій формі вчити правильно корисуватися ними.
Саме такі цікаві ігрові форми використала вихователь середньої групи"Казка" Токар С.О.на колективному перегляді заняття "Взимку на прогулянці".
Педагог підібрала такий зміст, форми роботи, які б дозволили відчути дитині не лише цінність свого життя та здоров"я, а й свої можливості у зміцненні та збереженні його, підготували до чітких дій у небезпечних ситуаціях, сприяли вихованню самостійності та відповідальності, не допускали виникнення почуття страху.
Певно, найпоширенішою формою реалізації освітніх завдань є дидактичні ігри та вправи. Вони відкривають дітям широкий простір для самостійного пізнання світу, навчають практично застосовувати знання та вміння, та креативно мислити.
Соловей Л.В. із вихованцями середньої групи Калинка закріпила правила безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку за допомогою різноманітних дидактичних ігор та вправ.
Розвиток мовлення - це не лише збагачення словника, формування звукової, граматичної культури та удосконалення зв"язного мовлення. Насамперед, це вміння спілкуватися. Тому і Валентина Олександрівна на колективному перегляді "Вечірнє небо"вчила дітей робити повідомлення, пояснювати, переконувати, доповнювати, домовлятися, користуватися вербальними та неварбальними( міміка, жести, рухи) засобами виразності.