Новини та оголошення
25 лютого 2014 року розпочався районний конкурс "Вихователь року 2014" на базі дошкільного навчального закладу №1 "Ромашка". Члени жюрі : Житковська Г.Т. , Якимець І.І. , Ільчук Г.І., Євтушина Л.І. , Кондратюк О.Ю. мали можливість переглянути заняття економічного спрямування "Як зайці хатку будували" в другій молодшій групі ( вихователь Мартинова В.О. ) та заняття морально-правового спрямування "В режимі Онлайн" в другій молодшій групі "Калинка" ( вихователь Гаврушенко Н. І.).
Казка- це потужний засіб естетичного виховання. Захоплюючи дітей яскравим, цікавим сюжетом, казка виховує у них чесність, сміливість, чуйність, уміння любити і дружити, розуміти інших і бути зрозумілими для них.
Театральна вистава розкриває перед дитиною весь світ засобами мудрої та вічної казки, розкриває творчі здібності особистості, а найголовніше, виховує справжню людину.
За народними віруваннями, цього дня- 15 лютого - зима зустрічається з весною. Стара баба Зима сперечається з молодою дівчиною Весною, кому йти, а кому вертатися. Якщо до вечора стало тепліше - перемогла Весна, якщо холодніше - Зима. В нашому ДНЗ це дійство організувала для дошкільнят вихователь старшої групи "Лісовичок" Жабчик О. І. , Пастушок Г. А., Федоренко О. В., Шнайдер Т. О., Шнайдер В. В., Кравчук П. Я.
Дитина повинна самостійно вирізняти основні небезпечні чинники довкілля, знати правила перебування вдома, у дитячому садку, на вулиці, на воді, на льоду, на спортивному майданчику.
12 лютого 2014 року вчитель-дефектолог середньої групи "Писанка" Кошкіна О.Є. на корекційному занятті вчила малюків правилам збереження зору.
Діти - допитливі та безстрашні, вони ще не здобули негативного життєвого досвіду. Саме тому ризик, що вони потраплять у небезпечну ситуацію, дуже великий. Крім того, усім відомо : часто повторювані заборони на дітей не діють. адже зазвичай малята не звертають уваги на частку "не", сприймаючи заборону як керівництво до дій. Тому дорослі мають шукати інші шляхи до дитячої свідомості, щоб спонукати їх замислюватися над власними вчинками, формувати у малечі свідоме розуміння наслідків необачної поведінки, як особистої, так і оточуючих. Потрібно також мати на увазі, що кожна проблема має дві сторони. Навчаючи дітей безпечної поведінки, важливо не залякати їх, не зламати їхньої природної допитливості та зацікавленості оточуючим світом.
З метою належного виконання вимог Базового компоненту дошкільної освіти щодо питань безпеки життєдіяльності дошкільнят та для вироблення у них стереотипу безпечної поведінки в дошкільному закладі з 3.02.2014 - до 7.02.2014 року проходив зимовий Тиждень знань з безпеки життєдіяльності.
Забезпеченню освітньо-виховного процесу з проблеми "Особиста безпека життєдіяльності дитини" підпорядковується уся організація життя дітей, предметного та соціального середовища, всіх видів діяльності. Дошкільнята пізнають навколишній світ у процесі ознайомлення з предметами, речами, з природним середовищем, з людьми, тваринним світом тощо. Але їх природна допитливість та відсутність навичок особистого життєвого досвіду можуть призвести до небажаних наслідків. Тому вихователь групи "Писанка" Яков"юк Людмила Валеріївна на занятті "Зайчик захворів" 6 лютого 2014 року разом з дошкільнятами вправлялися вирішувати проблеми особистої безпеки та здоров"я.