Новини та оголошення
Сьогодні, в епоху інформаційних технологій, особливого значення набуває здатність швидко орієнтуватись у величезному потоці інформації, аналізувати її і робити логічні висновки. Одним із засобів, що сприяють розвитку інтелектуальних здібностей, є гра у шахи.
17 грудня 2013 року відбувся колективний перегляд заняття вихователя Ярмолаєвої Н.Л. "У пошуках мудрої гри". На цьму занятті педагог вчила вихованців грати у шахи, спрямувала свою роботу на:
- формування у дітей стійкого інтересу до гри в шахи;
- розвиток допитливості, інтелектуальних здібностей та потреби в набутті нових знань;
- засвоєння дітьми основних шахових понять та правил взаємодії з партнером під час гри в шахи;
- формування вміння планувати свою діяльність, контролювати та об"єктивно оцінювати себе.
Якщо порівняти щастя з веселкою, що утворює місток через усе небо, то саме по цьому місточку хочеться піднятись до нашої мрії, нашої мети. Як не можна роз"єднати веселку, так і не можна уявити життя дитячого садка без щасливих, гомінких малят.
Кожен вихователь намагається зробити життя дитини в дошкільному закладі повноцінним, організовуючи різноманітні цікаві форми роботи. Ось і фізінструктор Федоренко О.В. залучила дошкільнят груп "Писанка", "Вишиванка" до занять фітбол-гімнастикою. З вересня 2013 року на базі нашого садка функціонує гурток "Фітбол-гімнастика". 12 грудня 2013 року Оксана Василівна запросила батьків для знайомства з роботою гуртка.
Розвиваючи логіко-математичну компетентність старших дошкільників групи "Лісовичок" вихователь Натяжко О.Є. на занятті "Математична абетка" створила відповідні умови для формування пізнавальної активності, зокрема : вміння досліджувати, трансформувати, експериментувати та моделювати різні за величиною, кількістю та просторовим розміщенням об"єкти.
Вихователь старшої групи "Барвінок" Мухаровська Надія Григорівна на занятті з логіки "Подорож в країну Математики" 5 грудня 2013 року закріпила назви геометричних фігур, вчила дітей групувати та класифікувати предмети за різними ознаками, висловлювати і обгрунтовувати свою думку. Педагог використала такі дидактичні їгри : "Знайди всі можливі стежки", "Знайди пару", "Визначи послідовність явищ", "Що станеться , якщо...", "Розв"яжи приклад".
Педагогічна рада
28.11.2013 року відбулося засідання педагогічної ради днз"Ромашка" "Використання інноваційних технологій в здійсненні навчально-виховного процесу".
Завідувач та методист дошкільного закладу провели засідання у вигляді ділової гри. Педагогам запропоновано такий регламент роботи :
- Визначення очікувань учасників за методикою "Пісочний годинник"
- Розминка"Хто знає, той відповідає"
- Вправа "Асоціації"
- Вправа "Аналіз і порівняння"
- Вправа "Дидактичні ігри"
- Вправа "Книга мудрості"
- Вправа "Заморочки з бочки"
- Вправа "Валіза.М"ясорубка. Корзина"
- Філософські асоціативні картки.
29 листопада 2013 року вчитель-дефектолог Лопуга О. С. під час корекційного заняття з дошкільнятами молодшої групи "Майстриня" розкрила значення зору для людей у сприйманні навколишнього світу, сформувала елементарні уявлення про будову ока, його захист від травм, ознайомила із вправами, які допомагають зберегти зір та зміцнити очі ( вправи на розслаблення, гімнастика для очей, елементи пальмінгу, стимуляція очей теплою і холодною водою, дотримання гігієни та техніки безпеки, харчування). Розвивала прослідковуючу функцію очей та просторове уявлення за допомогою стрілок, бінокулярний та стереоскопічний зір.