Новини та оголошення
Вже традицією стало проводити в нашому днз фестиваль педагогічної майстерності, тобто колективні перегляди занять.
Вихователь групи переддошкільного віку "Веселка" Козак Надія Марківна запросила своїх малят допомогти курочці знайти бабусю та дідуся. Вихованці "Веселки"здійснили захоплюючу та пізнавальну подорож,протягом якої закріпили знання сенсорно- пізнавального спрямування. Діти та дорослі отримали заряд позитивних емоцій та вражень.
Чисте, логічне, яскраве мовлення - окраса людини, ознака її культури, важливий чинник розвитку. Володіння гарним словом окрилює дитину, збіднене чи засмічене мовлення гальмує, приземлює. Виплекати мовлення : правильне і влучне, образне й доказове - споконвіку вважалося важливим завданням педагога.
І саме над вирішенням цих завдань працює логопед нашого дошкільного закладу Шпоняк Вікторія Анатоіївна. Вона цікаво та змістовно проводить індивідуальні та індивідуально-підгрупові заняття, використовує інноваційні технології. Її заняття із задоволенням відвідують вихованці старших груп "Полісянка", "Лісовичок", "Барвінок".
Зір - найважливіший фактор розвитку дитини.
Очі образно називають частиною мозку, винесеною на периферію. Від того, як розвиваються очі й мозок, залежить гармонійне формування дитини, її здоров"я, психоемоційний стан і все наступне життя.
І саме над цією проблемою працюють вчителі-дефектологи дошкільного навчального закладу "Ромашка"
Мухаровська А.М. на занятті з математики "Весела подорож" продовжувала вчити дітей розрізняти і називати геометричні фігури ( коло, квадрат, трикутник ). Закріпила вміння називати та співвідносити величини( довгий, короткий); основні кольори( червоний, синій, зелений, жовтий). Уточнила знання про величини. Розвивала мовлення, увагу, логічне мислення, окомір, зорову пам"ять під час дидактичних ігор: "Склади сонечко", "Квітка для метелика", "Збери будиночок".
Нещодавно вихователь старшої спецгрупи "Полісянка" Переходько О.Р. під час колективного перегляду заняття з грамоти "Про зайця та лисицю" вчила дітей визначати наголошений склад, правильно ставити ноголос у словах, добирати звукові схеми до заданих слів( назв предметів); формувала вміння читати склади та слова найпростішої структури, відповідати на запитання; вчила штрихувати предмети паралельними лініями, розвивала наочно- дійове мислення, використовуючи проблемну ситуацію.
Сьогодні вранці знов розквітли квіти.
Іриси зацвіли в моїм саду.
Прокинувсь ранок, у росі умитий,
І я ногами босими іду
По мокрій стежці.
В небо серцем лину.
Скрізь пахощі чарівні та роса
Виблискує на сонці, мов перлини.
Така чарівність всюди і краса!
Світ розмаїтий, в нім багато дива.
На кожнім кроці загадка живе
І визирає казочка щаслива,
І в небі пташка, не летить - пливе!
На квітці жук сидить собі, дрімає.
Пилок збирає з квіточок бджола,
Метелик кольоровий пролітає,
Бо це для них весна так зацвіла!