Get Adobe Flash player

SDC1381413. 06. 2013 року вихователі Широченко К.Т. та Мешко Г.Ф. разом з дошкільнятами закладу допомогли Бджілці знайти подружок- квіточок. Ролі квіточок виконували дівчатка старших вікових груп. Для Бджоли дітлахи організували дефіле казкових костюмів.

Детальніше: Квіточки шукаємо, Бджолі допомагаємо

DSCF1293В ДНЗ № 1 «Ромашка» м. Березне з 27.05. по 01.06. 2013 року проходив літній тиждень безпеки та цивільної оборони

 

Методистом дошкільного навчального закладу підготувалась виставка демонстраційних, інформаційних матеріалів під рубрикою «Життя – велика цінність, воно прекрасне і цікаве, бережи його». Дані матеріали систематизовані по таких рубриках: «Що таке безпека й небезпека», «Чим можна зайнятися вдома, коли немає дорослих?», «Дорога до садочка», «Безпека на дорозі», «Малятко – здоровятко», «Як діяти в надзвичайних ситуаціях удома, на вулиці», «Лагідне сонечко», «Свіже повітря», «Охайність і особиста гігієна» тощо.

Також для здійснення диференційованого підходу до виховання дошкільнят методист провела індивідуально – під групові заняття з перегляду слайд – презентацій на тему: «Будь уважним на дорозі», «Дорожня абетка», «Не жартуй з вогнем».

Тиждень безпеки побудований за таким планом:

- перший день: «Дитина і природа»;

- другий день: «Дитина і вулиця»;

- третій день: «Дитина і побут»;

- четвертий день: «Дитина серед людей»;

- п'ятий день: «Здоров'я дитини».

27.05. 2013 року в перший день: «Дитина і природа» в молодшій групі «Вишиванка» вихователь з дітьми спостерігав за туманом, з'ясували чим небезпечний туман: при переході вулиці погано видно машини, через погану видимість можна потрапити у відкритий каналізаційний люк. Також під час пошуково – дослідницької діяльності (Тема: Туман) Катерина Тихонівна формувала у дітей уявлення про туман, як явище природи, що пов'язане з іншими явищами, а саме – як наслідок випаровування води та охолодження повітря; розвивала допитливість спостережливість.

В молодшій групі «Родзинка» Катерина Олександрівна організувала для дошкільнят екскурсію в лісопарк, де діти грали в ігрову вправу «Ланцюжок», моделювали ситуації (наприклад, запропонувала дітям обрати правильну стежку, («Якщо піти першою – можна потоптати конвалії, другою – наступити на мурашник, третьою – зустрінеш багаття»).

В цей же день дошкільнята грали в ігри з піском та водою (гра «Качечки», «Хвилі»).

Із захопленням діти робили хвилинку відпочинку «Дощик», пальчикову гімнастику «Гроза».

Діти середньої спец групи «Писанка» під час бесіди про гриби розглядали ілюстрації із зображенням грибів та ознайомилися із їстівними (опеньки, боровики, лисички, підберезники) та отруйними грибами (мухомор, бліда поганка).

Під час пошуково – дослідницької діяльності Наталія Григорівна з дошкільнятами розглянули муляжі грибів, з'ясували відмінності між їстівними та отруйними грибами, відгадували загадки про гриби. Фізкультхвилинку «Ми лісочком йшли» провів для дітей казковий герой. В ІІ половину дня діти інсценізували вірша О. Шуваєвої «Пригоди на воді».

28.05. 2013 року в другий день «Дитина і вулиця» в середній групі «Барвінок» поговорили про повітря, пограли в рухливі ігри «Ми – повітряні кульки», «Насоси», «Пірїнко, лети!», «Літаки», провели дослід «Визначення системи роботи легень». Під час розваги «П'ятачок йде на День народження до Вінні Пуха» Трохлюк Людмила Андріївна провела з дошкільниками валеохвилинку «Що вміють легені». Діти групи «Барвінок» здійснили піший похід до проїзної частини вулиці.

В ІІ половину дня педагог запропонувала ігри з піском та водно сольову анімацію, використала дидактичні ігри «Впізнай за запахом», «Що вміє наш носик?», читання таких творів художньої літератури: «Зебра» (В. Паронова), «Знак «Пішохідний перехід»», «Небезпечна гра», психогімнастику «Вітерець».

В третій день: «Дитина і побут» вихованці групи «Лісовичок» разом з вихователем Жабчик Оксаною Іванівною провели спостереження за пожежним щитом, виконали творче завдання «Дари неживої природи», провели досліди з водою, розвагу «Чим зайнятися вдома самому».

На прогулянці дошкільнята здійснили прогулянку цільову до відділення Ощадбанку, де ознайомилися з роботою касирів. Велику зацікавленість викликали у дітей ігри з ліхтариками, танці з ліхтариками та моделювання ситуацій (наприклад, у випадку пожежі скласти діалог між «потерпілим» і «оператором».

В ІІ половину дня діти грали в дидактичні гри «Так чи ні», «Обери, чим не можна гратися», дидактична гра «Фокуси», розфарбовували схематичні малюнки із зображенням небезпечних ситуацій, вивчили лічилку «Грицева наука», інсценізували пісеньку про котика «Буду знов біленький».

Четвертий день: «Дитина серед людей».

В старшій групі «Теремок» вихователь Мешко Галина Федорівна разом з дошкільнятами провели пошуково – дослідницьку діяльність: гра – експеримент «Буль – буль», «Олівці», прийняли участь у розвазі «Подорож Колобка».

На прогулянці малята здійснили цільову прогулянку на ігровий майданчик, педагог звернула увагу на безпеку під час ігор, ознайомила з віршем Т. Лисенко «Сварка». Діти також вивчили мирилку «Мир мором».

В ІІ половину дня Наталія Леонідівна залучила дітлахів до дидактичних ігор «Небезпечна зустріч», «Виклич допомогу», «Що потрібно лікареві для роботи?». Педагог організувала хвилинку відпочинку, розучивши пісеньку «Зайчик» (музика С. Ткачука, слова Р. Яворського).

Під час бесід з дітьми про сусідів, близьких людей з'ясували, чи діти довіряють чужим людям і чи зможуть описати зовнішність людини (гра «Словниковий портрет»).

У вечірні години діти із задоволенням драматизували казку «Пан Коцький».

П'ятий день: «Здоров'я дитини».

Дошкільнята групи «Гончарик» в ранкові години спостерігали за комахами. При цьому вони з'ясували, що бджіл не можна дражнити, проте їх укуси можуть бути корисними при деяких захворюваннях; в окремих випадках вони можуть бути смертельними.

На занятті «Захворювання шкіри» навчилися розповідати про причини, що викликають захворювання шкіри, повторили правила догляду за шкірою. Також на занятті Валентина Олександрівна доцільно використала валеохвилинку «Перша допомога при пошкоджені шкіри».

На прогулянці дошкільнята відвідали аптеку, ознайомилися з професією аптекаря, моделювали ситуації «Фантастичні гіпотези», грали в ігри в басейні «Зливи рибку».

З дітьми старшої групи «Веселка» Козак Надія Марківна провела бесіду про домашніх тварин; організувала «Свято здоров'я».

Вихователям усіх вікових груп потрібно на протязі всього навчального року проводити роботу по безпеці життєдіяльності дітей.

Детальніше: Тиждень ОБЖД

SDC1351024 травня 2013 року вихователь Імолодшої групи "Калинка" Гаврушенко Н.І. провела колективний перегляд заняття "Киця в гості завітала". Педагог вчила малят розрізняти, вибирати, називати кольори предметів, виконувати з ними дії; закріпила поняття "один - багато", "великий - малий", "теплий - холодний", "твердий - мякий".

   Токарчук Л.Г зі своїми вихованцями старшої групи "Гончарик" здійснили подорож у казку "Теремок". Під час подорожі старші дошкільнята закріпили математичні знання. Вони рахували в межах десяти, розвязували та складали задачі, вирішували приклади, думали над розвязанням логічних задач.

   Вихователь старшої групи "Теремок" Мешко Г.Ф. на колективному перегляді заняття "Наші руки хоч маленькі, але вже золоті" (мовленнєве спілкування) вчила складати короткі описові розповіді про предмети, придумувати реченя на задану тему.

   Трохлюк Л.А. з молодшими дошкільнятами групи "Барвінок" на занятті з морально-правового виховання "Чим я особливий" привертала увагу дітей до власної особистості, розвивала комунікативні навички.

   Натяжко О.Є. провела заняття природничого характеру з елементами пошуково-дослідницької діяльності "Казка про Водичку". Малюки групи "Вишиванка" проводили досліди з камінцями, теплою, холодною водо тощо.

   Мухаровська А.М. вихованців групи "Майстриня" запросила у гості до казки "Казка чарівна". А вихователь середньої спецгрупи "Писанка" Яков'юк Л.В. навчила дошкільнят нетрадиційної техніки малювання "монотипія".

 

Детальніше: Колективні перегляди

Становлення сучасної дитини як особистості передбачає максимальну реалізацію нею своєї активності, самостійності, творчої ініціативи, прагнення обирати на власний розсуд шляхи і засоби досягнення цілей, намірів реалізувати свої власні потреби та інтереси. Тому важливою метою навчально-виховного процесу сьогодення є розвиток у вихованців креативних здібностей.

Детальніше: Психологічний супровід розвитку креативності дитини.

Авторизація

Відвідування

mod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcountermod_jvcounter
84
123
905
555
1033851
18.117.227.194
2
0
2

Авторські права 2012 @ ДНЗ "РОМАШКА" м. Березне, Рівненська область.

Усі права захищені. При використанні матеріалів посилання на сайт обов'язкове.