Новини та оголошення
Вихователь молодшої групи "Родзинка" Мартинова В.О. виконала на колективному перегляді "Кошенята" такі завдання :
- вчила дітей дбати про власне здоров"я;
- розвивала потребу в щоденній руховій активності;
- розвивала фізичні якості;
- забезпечила взаємодію педагогів, медичних працівників у питаннях зміцнення здоров"я та формування у них здорового способу життя.
Навряд чи можна знайти батьків чи педагогів, які не хотіли б, щоб їхні діти росли здоровими. Однак багато хто не знає як цього домогтися.
Саме тому збереження та зміцнення здоров"я дитини є одним з основних завдань дошкільного закладу. Адже основи здоров"я закладаються у період раннього та дошкільного дитинства.
Під час колективного перегляду гімнастики пробудження "Ведмежата" вихователь молодшої групи Сенюк К.О. запровадила низку системних заходів, спрямованих на збереження здоров"я вихованців.
Сюжетно-рольова гра посідає чільне місце в системі виховання дітей дошкільного віку. Вона активізує дитину, сприяє задоволенню особистих інтересів та соціальних потреб. Враховуючи неоціненну роль гри у житті дошкільника, вихователь молодшої групи "Полісянка"Гарбар Т.А. провела сюжетно-ролеву гру "День народження Катрусі".
Насичена яскравими емоційними переживаннями, сюжетно-ролева гра залишає в свідомості дитини глибокий слід, який позначається на її ставленні до людей, їхньої праці, взагалі до життя.
Зміцнення здоров"я дітей, повноцінний розвиток їхнього організму - важливий напрям у роботі нашого дошкільного закаладу. Нікого не треба переконувати, яку важливу роль у процесі відіграє формування в дітей рухових умінь і навичок.
Виконання ними різноманітних рухів сприяє не лише розвитку опорно-рухового апарату, м"язів тіла, а й активізації діяльності кори головного мозку, легенів, серцево-судинної та дихальної систем, зорових нервів.
Всі ці завдання вирішувала вихователь групи "Писанка" Гаврилюк Н.Г. під час проведення гімнастики пробудження "Зайченята".
В екології дитинства природне середовище не менш важливе, ніж соціальне, адже людина є часточкою природи, без якої не може існувати. В житті малюка природні об"єкти та явища - найкращі стимули та матеріали для розвитку фізичних можливостей, органів чуття, інтелекту, творчості. Діти мають зростати в різноманітному, багатому природному довкіллі, що живить фантазію, спонукає до умовиводів, викликає бажання проводити експериментально-дослідницьку діяльність.
Створити таке середовище і мудро організувати спілкування малюків з ним - завдання, яке поставила перед собою та своїми вихованцями вихователь групи "Барвінок" Трохлюк Л.А. під час колективного перегляду заняття "Таємниці повітря".
Спілкування з природою - невід"ємна складова особистісного становлення дитини та її гармонійного розвитку. Спостерігаючи об"єкти довкілля і взаємодіючи з ними, малюк пізнає не лише навколишній світ, а й себе самого , налаштовує свою душу на сприймання краси і мудрості природи, починає бережно ставитися до всього живого.
Вихователь Соловей Л.В. на колективному перегляді заняття "Наші друзі - повітря і вітер" виконувала всі вищевказані завдання.