Новини та оголошення
В екології дитинства природне середовище не менш важливе, ніж соціальне, адже людина є часточкою природи, без якої не може існувати. В житті малюка природні об"єкти та явища - найкращі стимули та матеріали для розвитку фізичних можливостей, органів чуття, інтелекту, творчості. Діти мають зростати в різноманітному, багатому природному довкіллі, що живить фантазію, спонукає до умовиводів, викликає бажання проводити експериментально-дослідницьку діяльність.
Створити таке середовище і мудро організувати спілкування малюків з ним - завдання, яке поставила перед собою та своїми вихованцями вихователь групи "Барвінок" Трохлюк Л.А. під час колективного перегляду заняття "Таємниці повітря".
Спілкування з природою - невід"ємна складова особистісного становлення дитини та її гармонійного розвитку. Спостерігаючи об"єкти довкілля і взаємодіючи з ними, малюк пізнає не лише навколишній світ, а й себе самого , налаштовує свою душу на сприймання краси і мудрості природи, починає бережно ставитися до всього живого.
Вихователь Соловей Л.В. на колективному перегляді заняття "Наші друзі - повітря і вітер" виконувала всі вищевказані завдання.
Відповідно до Положення про управління освіти, молоді та спорту Березнівської районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови Березнівської районної державної адміністрації від 02.01. 2013 року №6, Положення про проведення фестивалю ранкової зарядки "Рух заради здоров"я" з нагоди Всесвітнього дня здоров"я у Рівненській області, Програми розвитку фізичної культури і спорту в районі на 2014-2015 роки, схваленої розпорядженням голови райдержадміністрації від 30.12.2013 року №404, згідно з планом роботи управління освіти, молоді та спорту Березнівської районної державної адміністрації. з метою стимулювання жителів району до організованої рухової активності, підвищення рівня і престижу занять фізичною культурою і масовим спортом, пропаганди здорового способу життя в дошкільному закладі ясла-садку №1 "Ромашка"комбінованого типу 7 квітня 2016 року проведено у всіх вікових групах ранкову гімнастику. Фізінструктор Пастушок Г.А. залучила дошкільнят середніх груп "Веселка", "Лісовичок", "Теремок" до участі в ігрових заняттях "Наші ведмежата", "Веселі зайченята".
Сьогодні, у час реформування освіти, педагоги дедалі частіше звертаються до спадщини Марії Монтессорі, адже в ній втілені головні принципи, до яких ми прагнемо, - дитиноцентризм, індивідуалізація і компетентісний підхід. Важливе місце у Монтессорі - системі займає предметно-маніпулятивна діяльність малюків, у якій гармонійно розвиваються всі складові психіки дитини і формуються базові якості особистості - самостійність і незалежність.
Саме таку подорож по сенсорній кімнаті влаштувала малятам групи "Родзинка" вихователь Ярмолаєва Наталія Леонідівна 5 квітня 2016 року під час колективного перегляду.
31 березня 2016 року відбувся колективний перегляд заняття в першій молодшій групі "Вишиванка "по казкоткрапії "Казка "Ріпка" на новий лад".
Вихователь Широченко К.Т. продовжувала збагачувати словник дітей , розвивала зорову увагу - уміння розглядати ілюстрації, упізнаючи зображення; учила погоджувати свої дії під час інсценування знайомої казки; розвивала дрібну моторику рук; виховувала вміння слухати, упевненість в собі, сміливість та любов до казки.
Сім"я і дошкільний навчальний заклад - два найперших і найважливіших інститути соціалізації дитини. І хоча форми освітньої роботи з дітьми в них значно відрізняються, для всебічного розвитку дитини необхідна їх тісна взаємодія.
Якщо дошкільний навчальний заклад сприяє інтеграції дитини в соціум, то сім"я має забезпечити індивідуалізацію розвитку дитини.
Тож для кожного педагога нашого днз є актуальним питання : як налагодити продуктивну взаємодію із сім"ями вихованців, спонукати батьків до взаємодії з дошкільним закладом та підтримувати їх у батьківській ролі ?
Над вирішенням цього питання працюють вихователі старшої групи "Калинка". Зокрема вихователь Гаврушенко Наталія Іванівна 24 березня 2016 року запросила батьків групи на перегляд заняття з математики "Врятуємо Зайчикову хатку".
Батьки мали можливість побачити цікаві форми організації заняття та успіхи своїх дітей в математичному розвитку.